Thursday 31 May 2012

hargai

assalamualaikum..
hahahha..entry kali ni x taw nak letak tajuk per..poyo :-)

sebenar nya aku ngah wat asgment..esok kne anta (biasa la keje last minit)
tp skrang semua idea aku lost...terbang dibawa oleh angin...ni semua adalah sebab DIA...
klau aku taw DIA akan wat aku lost..mmg aku akan jauhkan diri dari DIA...tp aku sekarang ni aku ngah "mabuk giler" ngan DIA nie..hahaha..

p/s: apa ni ayat aku belit2 cam ular..hurmmmm....

jom la layan sat DIA nie...

sapa DIA nie???....
jeng..jeng..jeng...
DIA ialah sejenis lagu..hahaha

bertajuk    SEMUA ISI HATIMU
penyanyi   shila hamzah, jac, ning

ok la aku chow dlu..kalau korunk nak dgr lagu tu..hehehe
cari je kat u tube :-)

aku rasa better aku tdow jap..(alasan je tu sbnrnya) spy ilham aku dtg balik..

aku exam isnin nie 4/6/2012
malas la aku nak bising pasal exam aku nie..nnt rajin aku hapdate..
bye u olss...



No comments:

Post a Comment

luahan hati korunk :-)