Monday 7 January 2013

~ finAl sEm~

assalamualaikum....
yuhuuuuu..i'm coming home..i'm coming home..hahaha
merepek je aku nie....well, how are u to all people outside there? BI mana aku merepek nie..hehehe
aku, baru sahaja baik demam kus-kus...taw ke demam apa?
hahaha..demam sungguh kot..asik dok meleleh je cendol aku..tu x kira berapa bnyk lalat terbang kat otak aku nie lg..dasyat kot....
tp alhamdulilah, ALLAH tarik nikmat sekejap jer..now, aku dah ok...
sebenaq nya aku ngah FINAL EXAM...sem ni aku bawak 5 paper jer...
3 paper kursus...iaitu:
1) EXERCISE PHYSIOLOGY
2) BASIC SPORT
3) MOTOR CONTROL AND LEARNING

2 paper U:
1) WACANA AKADEMIK BAHASA MELAYU
2) KENEGARAAN DAN KETAMADUNAN

so, skrang aku dah lepas 2 paper..lagi 3 paper coming soon..9/10/11 nie...
subjek killer kot..wacana, EP ngan knegraan..2 ngan 3 jam kredit kot..scary the movie nyah...
sem ni mmg teruk ckit..mostly coursework aku rendah...punya la aku memain bnyk..hehehe
cuba korunk bayangkan wacana aku nyer c/work cuma 42/60...nak dpat A memang payah la...
mcm dah nampak bayang2 nak dapat B jer tu...kihkihkih...salah aku gak, test betul 12/20 jer...what a shame :-(
mcm2 hal la anak ahmad saidi yg paling bongsu nie...hehehe
so, x sabar nak lepak kat umah..ye la cuti pon x lama..sebulan je :-)
rileks..rileks..rileks...

so, kome semua tolong doakan exam + result aku OK...insha ALLAH, aku usaha sedaya upaya..selebihnya aku tawakal kat DIA...

dengaq citer ada org tu dh start kembali ke KL...carefull and take care :-)

ok enough...kembali fokus ke atas nota yg berada di depan mata..hukhukhuk...


No comments:

Post a Comment

luahan hati korunk :-)