Friday 7 June 2013

~final exam~

assalamualaikum...
yuhuuuuuu mood exam dah..hahahaha...
poyo je padahal dah 2 paper dah selamat...
x taw la selamat ke mana..ke langit atau ke tong sampah...hahahaha...
harap2 ke langit nan indah ler...
ok, aku de lagi 4 paper....so, kne struggle lg..bnyk tdow kot dr study...
pemalas!!!!!
esok nak exam..malam kang bru terkial2 nak bukak buku...hohoho

p/s: minggu exam ni kekadang badan aku panas mcm nak demam...tp aku x layan pon..buat badak sumbu jer...and aku kuat makan...hahahha....meggi aku dah abis...yuhuuuuuu...akhirnya berjaya jugak megi aku habis..tiap2 sem keje aku asik bwk balik megi jer..sem ni x de dah....ahahhahahaha

uolsss doakan aku bleh jwb exam ngan jaya nyer...dan doakan aku dan rakan  dapat merasai suasana pembelajaran yang berbeza sem depan...aku harap sangat :-)

ya ALLAH, andai ini yang terbaik buat hambaMU, permudahkanlah urusan ini..amin :-)


aku ler tu..banyak tidow dr study









No comments:

Post a Comment

luahan hati korunk :-)