Monday 8 July 2013

~sekali lagi~

assalamualaikum dan salam sejahtera uolllssss....
hahahaha..rasa lama dah x hapdate blog nie..agak2 dah bersawang2..hehehehe
biar laaa bukan de org nak baca pon kan..kan..kan...
aku skrang ngah cuti semester..hahahaha...
hebat..hebat..hebat...membesarkan badan dan melapangkan hati....
tp tu cuma seketika je...warhhhhhhhhh
RESULT exam dah kuar...ce teka..cer teka aku nyer result pe cer???
first..syukur alhamdulilah dengan pointer yg aku dapat...
pngk aku turun 0.01....memang susahkan klau pointer dah trun nak naik kan balik..rasa  macam nak terbalik dunia dibuatnya...
giler bapak kau nyah!!! tiap2 sem mesti trun...ni x bleh jadi ni...hidup aku mula x brape nak tenteram dah nie...tp cam biasa ler..
BANYAK MANA KAMO USAHA BANYAK TU LA KAMOOO DAPAT....
am i right? mana x nyer, masa exam aku siap bleh main2 lagi..bkn nyer study..studooooo banyak nyer!!!!
tp x pe laaa....dear my the only ONE...thank u very much :-)

ok berita sedihnya..biasiswa KPM x bukak..ni lagi satu buat kepala otak aku pening...depa bukak tahun 2015 nnt..what the fish..mase tu aku last year..sah2 x bleh nak apply beb..hancusss berkecaiiiii hati aku!!!!
konklusi nyer skrang ni aku kne maintain/tingkatkan lagi pointer aku supaya aku x pyh byr PTPTN.....aisssshhhhhh !!!!!!

next: berita x brape nk sedih..
kome taw x 22/7 ni aku kne balik UPSI sebab de latihan pusat nak ke MASUM....
citer nyer rupe ini..aku memula x nak main netball..iye ler, deme latihan pusat bulan pose pas tu aku memang x de hati (mood) nak main lagi...sebab aku nak abiskan cuti berada di umah yg tercinta...
tapi, nasib diri...dipaksa @ terpaksa @ merelakan diri @ kasihan@ demi UPSI tercinta aku kne masuk kem 22/7 ni..hahahaha
yg paling best aku masuk lambat..org lain dah masuk kem dah..aku masih lagi di kg tercinta..aku de hal smpai 21/7 ni..so, depa suh masuk 22/7.....entah laaa..pastu x bleh tarik diri dah..sebab nama dah anta..pe kes nie...paling syok, coach tu kenal aku...aku x kenal pon coach tu..hahahaha..lawak petala 14 :-)
entah la abaikan..macam mana la nak training mase bulan pose...
aku rasa depa buat training malam..so, petang  (6-7 ptg) depa buat light training..malam depa buat heavy training... ok la, abaikan jer :-)

next: berita yg menyakitkan hati aku sedikit
6/7 ari tu kawan aku kawenkat seri iskandar..so, memang ramai la kengkawan yg trun..paling best bile depa turun ngan husband or tunang or bf depa...aku macam biasa le x kisah..who cares...tp aku care bile depa semua tanye, KO BILA LAGI? X KAN KAT UPSI TU X DE CALON...haiyaaaa
klau sorang tnye x pe gak..ni setiap kali jumpa kwn yg lain mesti tanye...pening..pening..pening...last2 aku cakap
JEMPUT LA DATANG AKU KAWEN 24/5 (besday aku) TP TAHUN NYER X TAW LAGI BILER..hahahahaha
padan muka korunk...bang..bang..boooommmmm :-)

aku memang nak kawen, tp tggu la dlu abis blajo..dah tu calon menunggu memang ramai..tp satu pon x masuk carta box office...hahahaha..memilih kau nyah!!!! whatever...

next: berita yg sangat mengembirakan..
WELCOME RAMADHAN :-)
teruja, harap2 tahun ni pose aku full..hahahaha...sebab aku malas nak ganti2 pose nie...kome pe taw..part nak ganti pose memang liat sikit..mcm2 dugaan dan godaan...hahahaha..so, harap2 tahun ni aku pose penuh :-)

lastly...kome semua jaga kesihatan, jaga diri..jgn nyelap sangat...hehehehe
k tatatatata

No comments:

Post a Comment

luahan hati korunk :-)