Wednesday 20 August 2014

~ frEe~

yuhuuuuu....
Assalamualaikum w.b.t uolsss
nmpk x tajuk entri ni..
~frEe~

tolong jgn tertipu erk...aku kat ofis ni dah bleh tido dh...hehehehe....so, kira free la..dok opis asik makan..makan...makan dan makan...
alhamdulilah, rezeki ALLAH tu x siapa yg taw..
minggu ni MAKANAN aku telah di taja @ belanja oleh kkak opis :-)
hahahaha....
dengan alasan aku student praktikal, x de gaji...hehehehe
terima kasih kak ika, kak oin ngan kak ku reen sbb belanja makan pagi ngan tghari..hihihi
jimat-jimat..hehehehe...
sonok giler hidup aku kan...hahaha
tp tu semua hanya berlaku bila aku TERLUPA @ BUAT-BUAT LUPA tentang LAPORAN AKHIR aku!!!!
cait..cait..ciuttt!!!!!
tahap kemalasan melanda hidup aku yg tgh beronok-ronok makan...hahahaha
kne anta seminggu slepas tamat LI..so, hohoho...pulun bagai...
padahal banyak AUTA dr FAKTA....hihihi
(opsss rahsia dlm kelambu ni..shuuuuu diam)

ok la, konon nyer aku ni nak fokus wat report la..nnt 2 aku hadpate lg :-)
take uolss...

No comments:

Post a Comment

luahan hati korunk :-)