Tuesday 30 December 2014

~siapa yg bersalah?~

Assalamualaikum...

alhamdulilah..done first paper yang sangat memeningkan kepala otak...hihihi
ade kisah duka lara disebalik first paper...
kome semua nak taw dak?
aku engatkan first paper aku PSIKOLOGI SUKAN...tetapi ternyata percaturan aku itu silap..first paper aku TEKNOLOGI KEJURULATIHAN..
walawehhh, padahal esok kul 9 pagi nak exam..malam ni kul 10 aku tgk slip exam...rupa2 nye paper teknologi dulu..nahhh amik kau, memula tu aku gelabah..jantung aku dupdapdupdap....
tp cool lg boleh makan berger benjo + air kopi ais :-)

so far alhamdulilah aku boleh jawab paper dengan baik...alhamdulilah :-)
so kepada mengkome semua..klau nak exam tu better wat double check tgk slip exam taw...
jgn jadi mcm aku..esok nak exam, mlm ni baru nak tgk..konon-konon mcm taw dah esok exam paper ape...

menjadi pengajaran pada aku ni...next time jgn ambil mudah..

p/s: nmpk sngat aku x prepare nak exam kan..hishhh!!!!
mood ke laut bila kat fb ngan wasap asik naik gmbr banjir di kg halaman...



percayalah
dalam kedukaan, kesedihan dan kesusahan yang ALLAH beri..
sebenarnya DIA nak kasi kita sesuatu yang sangat BERHARGA dihadapan sana..
amin :-)

No comments:

Post a Comment

luahan hati korunk :-)