Monday 19 March 2012

~cerita kengkawan~

Assalamualaikum :-)
pe khabar korunk smua..aku???alhamdulilah sihat :-)
lihat la tajuk entri aku kali nie..hehehe

~cerita kengkawan~
smlam aku sempat meluangkan masa/membuang masa ngan kawan2 lepak kat foyer..hehehe...
masa tu bnyk cerita yg ktorg kongsi bersama..yg pasti bkn mengumpat erk..hehehe
p/s: aku dah buang jauh2 tabiat tu..hehehe
 (wlaupon kekadang x dapat nak control gak)
peace :-)
aku lebih senang utk mendengar dari berbicara..seronok taw dgr crita kengkawan..ada yg sedih dan ada yg gembira...ktorg sembang dari keluarga, pelajaran dan pengalaman hidup sehingga hari tu...
lastly topik yg ktorg sembang ialah "PERCINTAAN"..hahaha

serius jeles taw dgr pengalaman diorg..ada yg sedih, ada yg gembira :-)
aku cam biasa jer, x de apa pon nak share ngan diorg...siapalah aku nak berbicara mengenai pengalaman bercinta..hahahaha
ayat skema :-)
sehingga hari ini depa smua masih bersama biarpon jarak adalah penghalangan nyer..ada yg kat perak..ada yg kat langkawi..paling jauh ada yg kat sabah...

ya ALLAH, panjangkanlah jodoh mereka..amin :-)

aku seronok dapat dok sama2 ngan diorg..sambil mengeratkan hubungan ktorg..depa semua sempoi...so far alhamdulilah boleh masuk ngan perangai aku..hehehehe

kwn2 moga persahabatan yg terjalin akan kekal hingga ke SANA..amin :-)
terima kasih cbb bnyk membantu aku dlm menempuhi perjalanan kat UPSI nie...

biarpon pengalaman hidup aku x sehebat diorg..x seindah diorg dan x sepahit diorg..aku tetap bersyukur ngan apa yg ALLAH bg kat aku..alhamdulilah :-)

ok laaa...kwn2 aku ni klau dilayan, smpai ke malam pon x abis celoteh nyer..dah la solat asar x lagi..hahaha...

sory kpd kwn2..bukan aku x nak share ngan korunk pasal pengalaman aku nie..aku suka tok berdiam diri..sb
 aku percaya,klau aku bukak mulut..pasti air mata aku akan meleleh..hihihi

sebabkan malas nak dgr celoteh kwn2 aku..aku cakap cam nie

" klau nak tgk siapa yg org sayang, datang la bilik.gmbr die ada atas meja study org"

p/s: doakan diorg x dtg serbu bilik aku taw :-)
wlaupon die x de kat sisi aku, tp aku masih dapat rasakan getaran setiap kali tgk gmbr nyer..

dear my lovely pic.terima kasih krana sudi temankan org study..dgr luahan hati org..dgr segala yg merepek2...and most important..terima kasih cbb sudi renung org..hahahahaha..gilerrrrr :-)

take care smua :-)
antara kwn2 kelas..
abid,linda,fatin,mira, elysa ngan aku :-)


masa nie nak kuar dari gym :-)
sempat gak ktorg pose maut..hehehehe
love u all beb :-)

No comments:

Post a Comment

luahan hati korunk :-)