Tuesday 27 November 2012

~no title~

assalamualaikum...
jumpa lg kita...lama giler x hapdate..sungguh busy tahap petala 14...
aku, sihat alhamdulilah..just kekadang badan nie panas, kejap sejuk..cuaca x brape clear sngat kat tg.malim nie..area bukit sejuk :-)

study aku?? sem ni serabut..hahaha
mcm2 hal yg terjadi..asimen, test, quiz and microteaching..hurmmmm letih ngan semua nie...
tp klau x de semua ni, bukan student la namanya..cabaran menjadi student kan?
aku percaya, mana2 student pon alami smua nie..hahaha..so, aku kne jadi kuat dan tabah..chayok! chayok! chayok..

aku rindukan mak aku kat kg..sungguh rindu (padahal mggu lepas aku balik kg..hahaha)
x puas dok umah..aku rindukan semua yg ada di kampung halaman tu..aku rindukan tilam, bantal, kerusi, kipas,bilik air..ishhhh berjela-jela la klau aku nak list kan...tp the most aku rindu ialah..aku rindu nak g tempat kat mana HERO aku berada..biar pon kami dipisahkan didunia ni..tp aku dapat rasa kehadirannya kat sisi aku..my lovely dad <3
i miss u lot dear..

lupa nak bgtaw, kawan aku masa poli dulu kawen kat batu caves..so, aku pegi la ngan kwn2 lain..
santek dan ohhhsemmm...nama nyer SITI NORBAYAH ..tp aku panggil die BY...hahaha
sngat santek, by pakai songket hijau..tahniah syg..moga berkekalan hingga ke JANNAH..aku doakan hangpa bahagia..amin



TAHNIAH SYG KU BY...


jeles aku beb..well what can i say..ajal maut jodoh pertemuan semua kat tangan NYA...hahaha..
come on laa..small matter je tu bi :-)
aku percaya, ALLAH dah tetapkan jodoh aku ngan seorang lelaki yg terbaik untuk aku..aku hanya perlu tunggu dan bersabar jer..am i right?
aku ada masa 3 tahun setengah lagi nak abis blaja..jadi aku  perlu fokus 100% pada study aku dlu..faham???
p/s: mksud faham tu aku tujukan pada diri aku sendiri..hehehe

ok, kita semakin menghampiri penghujung bulan 11..so, pada yg sakit, moga semakin sembuh..pada yang luka, moga dah diubati..pada yg bercuti, slamat kembali bekerja..hehehe...aku percaya, semuanya dah ok kan?..hehehe..
p/s: klau x ok, wat2 la ok..hahaha...

ok la, aku nak siapkan RPH tuk microteaching esok..esok aku de microteaching olahraga acara lompat jauh..nasib baik la aku ada pgalaman sikit dlm bidang nie..klau x, mampuih aku..hehehe...
ok uolls, take care...

macam mana aku nak anggap ko tu kawan aku, klau dalam lubuk hati aku anggap kau lebih dari tu??










No comments:

Post a Comment

luahan hati korunk :-)