Tuesday 23 October 2012

~ENTAH~

Assalamualaikum  dan salam sejahtera, salam 1 Malaysia...
hahaha..mcm nak wat pengucapan awam plak..hehehehe


aku sebenarnya ada benda nak diluahkan...
tp aku x taw nak start citer cam mana...
x pe laa...abaikan :-)

yaALLAH, kupohon kepadaMU..kurangkanlah kesakitan yang dialaminya...
kongsikanlah kesakitan nya bersama denganku...
kuatkan lah semangat dan berikan lah dia kekuatan mental dan fizikal untuk menempuhi ujian yg diberikan...
amin :-)


awak, be strong..kene kuat, baru cepat sembuh...
jgn lupa senyum, sbb senyum tu ubat yg paling mujarab taw.. yang paling penting dan teramat penting ialah
jgn 'ngelat' mkn ubat dan kena rehat secukupnya...
sy doakan awak cepat sembuh...
kne rajin wat excercise, biar cepat baik...
jg diri lelok :-)


kak nani said : bi, ang ni tunggul ka..org tu ngah sakit2 pon ang masih x de prasaan ker???
ayat tu sentap smpai ke lubang cacing..menangis aku (sensitip)
sapa yg x sedih..sapa yg x risau..klaulah aku punya kekuatan..i will lend u my shoulder to share ur pain...masalahnya aku x de kekuatan tu..x de..x de..x de...x faham ker????

whatever!!!!!

terima kasih kak nani dan kak asni..terima kasih :-)

terima kasih kak asni sebab sudi angkat call org..
terima kasih cbb sudi cerita tentang dia kat org..
terima kasih kak..terima kasih


terima kasih kak nani cbb sudi dengar celoteh org
terima kasih kak nani..terima kasih tuk nasihat dan teguran semua bagai tu...
and most important, terima kasih cbb faham apa yg org rasakan...


walaupon jasad kita jauh..tp doa sy sentiasa ada menemani awak..


No comments:

Post a Comment

luahan hati korunk :-)