Thursday 11 October 2012

hidup ni bukan semata-mata???

assalamualaikum wbt geng2 kat luar cna...
bajet ketua geng ke aku nie...perhhh...geng kepala 12..amacam??? takot x...hehehehe
x de apa pon aku nak kongsikan ngan kome semua..
aku sekarang nie semakin menyibukkan diri ngan asimen,test and kuiz...biasa la kehidupan student mmg cam nie..kihkihkih..yg penting ENJOY :-)
klau kita enjoy, letak lah kat benua afrika pon..kita akan lakukan sgalanya ngan mudah dan seronok..wlaupon plbgai cabaran dan dugaan menimpa..hehehehe

ntah la, x de point nak citer la beb..aku ngah wat asimen KENEGARAAN..pas tu idea aku lost wlaupon aku dah wat peta minda..tp klau STARTING AYAT x dapat, bkn takat peta minda..bapak peta minda pon aku x leh nak 'goreng'..hahahaha...

pssttttt, aku nak bgtaw satu rahsia besar la beb..hahahaha(gelak jahat)
sem ni aku amik GIMNASTIK..walaweiiiiiiiii  :-)
perhhh memang melentik laaa badan aku..tp sebelum tu, aku kene minum ANLENE dlu..eee yerrkkkk susu :-(
jgn terperanjat taw...ni aku la wei...insyaALLAH aku bleh wat..klau x smpai tahap pro, at least aku ada ilmu ckit :-)

nnt aku haplod la gambar ktorg training..cbb at the end of this sem, ktorg akan adakan satu kejohanan..ahahaha..
jom la chalen team aku weiii..hahaha...lect aku bgtaw, dak TESL akan anto penyertaan...
lect aku ckp
" besar kemaluan kamu semua klau kamu semua kalah ngan dak TESL"..hahaha...
ntah2 dak tesl yg nak join tu jenis yg 'awwww'...mmg la lembut :-)
kami ni set badan ketak-ketak...mmg keras macam tiang letrik jwb nyer...


hand stand : separuh nak mati buatnya..hahaha...dah la badan aku penuh ngan lemak2 yg diternak dgn jayanya :-)


head stand: ni aku balik kelas, bwk moto ting tong..nasib baik x masuk longkang..hahaha

forward roll : ni sakit spinal cord aku...ni la salah satu sebab utama knape aku kne minum anlene :-)

banyak dah aku blajo, tp aku x engat apa nama nya..hahaha...ktorg skarang ni ngah cari gegurl tuk dilambungkan..hahaha..doakan bukan aku, cbb aku percaya..kang depa lambung aku, then x sambut...mampussss :-)

ok laa...doakan gimnastik ni aku dpt A...bkn senang nak wat semua nie..hehehe...
ok la :-)
izinkan saya meneruskan kerja saya tuk wat asimen erk...
take care u ollssss :-)

No comments:

Post a Comment

luahan hati korunk :-)