Monday 1 October 2012

~rAyA~


assalamualaikum...hehehe...
slamat hari raya, walaupon bulan raya dah abis..
well biasa la org klau rajin hapdate mmg mcm aku...
sbnrnya entri ni aku saja wat..nak tunjuk kat korunk baju raya aku yg hot n spice...









p/s: susahkan klau rasa diri kita ni hot and gojes with mak yang and mak uda


p/s: kami adalah anak dara dari keluarga ENCIK AHMAD SAIDI...with mak yang and makcik

p/s: mak uda ngan makcik + yayunk


p/s: muka pak uda yg nak x nak maapkan mak uda :-)
(mak uda family)

p/s: punk @ pak lang muka cam gangster..cayalah semua anak buah takot ngan punk..
(mak lang family)


p/s: tgk la muka amsysar dan zaheen yg cam x ikhlas nak tgkp gmbr ngan mama ngan papa diorg..
(mak ngah family)


p/s: menantu kesayangan DATIN LIJAH...hahaha..pak ngah :-)



p/s: tgk la muka gumbira DATIN LIJAH bila anak2 bg duit raya...hehehe

akhirnya aku tewas ngan mak aku sendiri..mcm mana DATIN LIJAH ni dapat duit raya lg bnyk dr aku..mak aku dapat duit raya cecah 1k..hasil pemberian + kutipan keatas anak2 dan menantu2 beliau..so SAD!!!!!
paling bnyk bagi ialah PAK UDA...(tu nak bodek mak aku lerrr tu)..hahaha...
tu la kisah raya dlm umah aku..lihat la tema kami taun ni wrna HIJAU...


ENCIK AHMAD SAIDI :-)
x lupa gak pada ABAH....meskipon abah x dak ngan kami..tp kami tetap ingat kat abah..kami sayang abah :-)
p/s: datin lijah x ikot pi kubur..dan aku pon x paksa cbb aku faham mak aku x kuat lg..ckuplah sekadar doa tuk abah..tu dah memadai..kata mak aku :-)



ok la..hope korunk akan jeles tgk baju raya aku yg hot..abaikan muka aku yg penuh ngan jerawat2 bagai..maklum lerrrr, bulan puasa makan x pantang dan x engat dunia..hahaha...

k daaaa...take care:-)

opsss aku lupa..mak long ngan pak long x dpt cuti raya..so, depa pos anak depa je balik kg..
taraaaaa ni anak depa :-)


p/s: intan yg pakai baju hijau pucuk pisang (rmbut kerinting)..and kak long yg pakai tdung hijau
kak long mmg dok kat kg sejak dr lahir smpai skrang...

No comments:

Post a Comment

luahan hati korunk :-)