Wednesday 5 September 2012

terbongkar nya 1 penipuan

assalamualaikum...
lihat la tajuk entri aku...
bagi mereka yg rasa kenal sapa aku..copsss dituju khas kepada lelaki shj...
terima kasih tuk penipuan yang telah ko komplot ngan seorg perempuan semata2 tuk membuat hati aku terluka sangat-sangat berjaya...
tahniah..tahniah..tahniah...
syukur pada ILAHI kebenaran dtg tanpa aku mencari nya...
terima kasih kerana temukan mereka didalam bus masa nak balik butterworth..terima kasih ya ALLAH..

broo hidup ni bukan semata2 nak menipu org broo..klau nak menipu tu bior le pro ckit..ni alah celah gigi jer..tgk skrang dah terbongkar..sapa yg malu??? WHAT A SHAME!!!!!!

dear bro:
aku x sangka begini "baik" perangai ko..sedar la bro..skli kau buat kat aku, x mustahil satu hari nnt ALLAH balas 10 x ganda kat ko..skrang ALLAH bayar cash dah...well just wait n see...

dear sis:
terima kasih cbb akak dah wat org rasa akak ni "bijak" sngat..spatutnya kita ni sama jantina memahami 1 sama lain..rupa nya org silap..x pe la akak, org doakan akak bahagia bersama siapa pon boyfriend akak skrang...
jgn lupa tema "pink" yg org suggest kan tu taw :-)

dear bro: jgn engat ngan sms minta maaf ko tu..yg hanya bernilai 1 sen tu bleh wat aku rasa nak jadi pemaaf....sakit yg kau tinggalkan x semudah ais krim nak hilangkan nya.. (cdapnya eskrem..nyam).sehingga saat dan ketika ni aku dpt rasakan sakit yg kau tinggalkan..pedihnya hanya ALLAH merasainya...

nnt aku smbung entri aku yg x puas hati ni..hari hujan, aku nak log out...

broo, aku just nak bgtaw PENIPUAN KAU DAH TERBONGKAR...hahahaha...

No comments:

Post a Comment

luahan hati korunk :-)