Monday 3 December 2012

~gimnastik cheerleaders UPSI~



assalamualaikum....
aku makin sihat dan sihat dan sihat..harap kome semua pon makin sihat dan sihat dan sihat....
lihat la tajuk entri aku...
taraaaaa........



alhamdulilah...berkat latihan dan tunjuk ajar dr lecturer ngan kengkawan..well group aku jadi johan la beb...so, keterujaan yang teramat sangat.... tuhan je taw betapa aku melompat2 dan terkinja2 masa diumumkan pemenang...
semua skali ada 11 group...kelas aku anta 3 group...
group 1, group aku..ktorg combine lelaki dan perempuan..group 2, group smua dak lelaki dan group 3, semua gegurls...
at the end, group gegurl dpt no 4 and group boboy dpt no 2...
masa diumumkan group aku menang..depa semua pi lambung lecturer ktorg..hahaha
tp aku xjoin la lambung tu..lecturer ktorg lelaki...

sumpah aku rasa keje keras ktorg tu semua berbaloi...kesakitan selepas training yang dialami hilang mcm tu jer...
so, ni aku kasi kome smua tgk pic2 masa malam pertandingan :-)






cari lah yg mana 1 aku..








lect EN EZZAD GHUZALAN..masa pengumuman ktorg semua dapat A..

ABID dan ELLISA
aku dan adik :-)
depa ada wat video, tp aku malas nak haplod cbb sumpah kelakar masa wat persembahan tu...yg melompat, x tinggi..yg main riben terbelit2..hahahaha
tp syukur x terhingga aku panjatkan pada ALLAH atas rezeki yg diberikan..

serius aku sngat gembira...jgn sangka dah tua bangka x bleh main gimnastik :-)

p/s: tp syg, sblum majlis tamat..ktorg kene wat persembahan lg skali...akhirnya, kaki aku terseliuh beb..tp x teruk sangat..takat sembahyang atas kerusi jugak laa teruknya...hehehehe..tp skrang dah ok..

kat cni aku nak ucapkan berbanyak-banyak terima kasih kepada pensyarah, kwan2 kumpulan dan kwn2 seperjuangan sebab membantu aku dalam gimnastik ni..daripada badan aku ni keras melangit, akhirnya bleh lembut (tp x de la lembut sngat)..hahahaha

ok laa...tu la citer gimnastik cheersleader aku...
k tatatata

No comments:

Post a Comment

luahan hati korunk :-)