Wednesday 5 December 2012

~selamat pengantin baru~

assalamualaikum smuaaa....smile :-)

jom ikot aku nyanyi jom..

slamat, pengantin baru..
slamat berbahgia.
selamat ke anak cucu
slamat sejahtera...

1/12/2012..my senior kawen kat kg bahagia,teluk intan perak....
memula aku x mau pegi cbb kaki aku injured..tp lepas dipujuk rayu oleh kak nani dan kak lela..
akhirnya aku mengalah..tp bersyarat gituuuu..klau org sakit tu pegi..aku x pegi...
alhamdulilah..die x g..hahahaha..(gelak jahat)....

memula tu aku x taw nak pakai apa...maklum ler, aku kat U ni x bwk sngat baju kurung...asik dok pakai baju fakulti ngan t-shirt jer...last2 belek punya belek..aku jumpa kebaya...perhhhh rasa nya dah lama aku x pakai kebaya..

p/s: kak nani ckp "time to vogue"..hahaha

aku seronok sebab dpt jumpa kak nani yg dh smakin chubby...kak lela makin kurus :-)
then, pas pi kenduri..ktorg balik umah aku sat..
lepak2 sat kat umah..then ktorg kuar hang out....
mcm2 yg ktorg share and ngumpat sesama..hehehe
really and really and really miss both of them....

p/s: kekadang apa yg ktorg share tu menyebabkan aku touching, but u know what..i dah x cengeng nak nangis depa dah..kihkihkih...

so kami plan nak pi holiday lagi..dalam bulan 1 masa aku ngah cuti sem..yehaaaaaaa :-)
ok laa..tgk la gambar2 aku yg hot n gojes nie..perhhhhh.....
OVER DOSSS
MENGALAHKAN PENGANTIN!!!!


NAK LAWAN PIPI SAPA LAGI MCM APAM NGAN KAK NANI

KAK LELA GEDIKSSSS
MEREKA DAN KAWAN2 MEREKA












SELAMAT PENGANTIN BARU KAK HAJA...
moga berbahagia smpai ke jannah.....
pas ni aku tggu turn sapa plak..
kak lela or kak nani..hehehehe....
x sabar rasa nya :-)

No comments:

Post a Comment

luahan hati korunk :-)