Tuesday 28 May 2013

~untunglaa gelakkan ktorg~

assalamualaikum..
ok fine, tgk toppik dh taw aku ngah bengang kan....
carry mark aku dah keluar..so and toooooo bad....
sumpah aku seriau beb...
pening..pening..pening....
hilang dah konsentrasi nak study
(padahal memang malas nak study pon)..hehehehe

dah la aku ngah stresss....boleh plak wat taik ayam ngan aku...penerajang aku bagi kang..sia2 je idup!!!
x pon aku sunat lg skali baru taw..POTONG HABIS..hahahaha




ni la die..stress dibuatnya...x yah la nak gelak bagai...
but thanks to "die" yg gelakkan org..
well aku akan buktikan kat ko yg aku boleh dapat A pacak...trust me!!!!

GELAK KAU TU AKU BUAT SEBAGAI CABARAN!!!!
faham!!!!

exam paper tu last paper
17/6 pukul 9.00 pagi.
kne fokus...chayok bibi..chayok!!!!!

No comments:

Post a Comment

luahan hati korunk :-)