Tuesday 8 October 2013

~ acaner nak study~

assalamualaikum...
ok aku de mslah....
acaner nak study @ fokus....
klau hati kita memikirkan  seseorang....
pas tu siap terpandang gmbr kat meja study?
acaner tu...
hati membuak-buak nak continue asimen or study...tp otak x bleh nak fokus...
ayoyoyo...awat la feeling ni mai tang aku nak buat keje...
hey uuu, org yg berada di meja study aku...can u just let me get out from this feel..shuhhhhhhhh
acaner nak buat...hahahaha
pe lagi..update blog laaa...dah x bleh nak fokus :-)
baca al-fatihah pon x jalan...

adakah kerana aku terlalu merindui @ mengingati nya...memang seminggu dua ni aku asik terpikir, teringat2 kenangan lama...aduh!!!!!!!
acaner ni??? need some advise :-(
 mgkin  aku perlu pi dengar ceramah kot malam ni kat MASJID UPSI...tajuk die "penolakan syiah".....hahahaha
copsss, x de kne mengena pon tajuk ceramah ngan masalah aku kan...hurmmmm x pe la :-)
x pe la..menambahkan ilmu pengetahuan :-)
jom..jom...follow aku nak x?

ehhh lari tajuk plak..ni klau hampa ade solution..tell me :-)
tatatatata

sila abaikan magi kari aku..hahahaha
bersepah kan...


benda ni aku tampal kat dinding sebelah meja study..bior aku ni sentiasa BERINGAT :-)
biasa le aku kan suka makan SUP SEMUT..tu yg lupa..


gaya mcm dah semangat nak pi kelas..tp penyakit M tu hanya ALLAH je yg tau :-)

No comments:

Post a Comment

luahan hati korunk :-)