Saturday 19 October 2013

~my herO~

assalamualaikum w.b.t
holaaa rakyat jelata yg bajet sun, somey ngan santekkk sekalian...
salam aidiladha semua :-)
moga kisah disebalik perayaan ni memberikan sedikit sebanyak pengajaran kepada kita semua...
klau x sedikit, maybe banyak le kot :-)
hot story nyah nak citer kat hampa semua..tp x de la hot bagai..hahahaha
~my herO~..apakah ianya??
akhirnya my hero @ my lappy masuk workshop...hahahaha
kelas kau jahhhh....ade masalah dalaman yang aku x leh nak kesan (konon bajet pro)
telah selamat aku hantaq kat ACER CENTER kat ipoh...
kate nyer 3 hari bekerja..tp la ni dah 4 hari x de call on..x pe la, lg pon sok ahad...cuti kot :-)

so skrang aku telah mencuri @ meminjam laptop kkak aku..copsss bukan kkak aku ler, tp sekolah kkak aku..hehehehe...alang x kasi laptop die sbb bnyk benda dlm tu..so, die kasi pakai lappy sekolah die..x kisah ler, janji de laptop..hohoho...
ohh my hero, jangan la merajuk lama sangat...dinda rindu nnt...hehehehe

kenangan sewaktu cuti raya aidiladha....
jerawat kat muka naik mcm cendawan tumbuh..x taw la nape..so, aku malas nak layan sngat..lantak la nak naik..who care??? muka aku 200 kali ganda berminyak nyer...pas tu asik pedih jer...x leh nak pakai bedak bagai..last2 aku tepek bedak sejuk..lega + nyaman...abis cerita!!!!
nak kate aku gne pengelupasan nyer produk..mmg x laa..muka aku ni pakai SAFI murah jer pon...ayoyo :-)
ok abaikan pasal muka aku tu..taw la aku nak ADJUST cam ne nnt..hahahaha

02/11/2012
de pe ngan tarikh tu??
kawan aku kawen weiii oiii..siap 2 org lagi..kat manjung ngan kat taiping...acaner nie?
aku maybe gi yg kat manjung..lg pon aku ngan family  die @ umi  memang kamceng...
umi suh aku jadi PENGAPIT...haaaaaaaaa?????
memang aku tolak ler jawab nyer...hahahaha...
dengan muka penuh ngan jerawat nyer...pas tu sun burn maen ntball ari tu x ilang lg...ade hati nak suh aku jadi pengapit...memang X NAK la jwb nyer...
lg pon aku segan...kang aku lg overdose dr pengantin...hehehehe...
so, aku decide nak duk belakang tabir jer...hehe...

cuti raya korban ni aku manfaat kan sebaik mungkin dengan merelease kan segala bagai tension + mslah..konon bajet bnyk mslah..UPSI, aku balik ngan penuh semangat...dengan perasaan yang lebih baik..so, focus...next week banyak benda nak kne settle...cheer up :-)
keep focus and study :-)

ok laa...salam aidiladha semua
moga perjalanan hidup korunk semua berjalan dengan lancar, dimurahkan rezeki dan sihat2 hendaknya..k tatatata

No comments:

Post a Comment

luahan hati korunk :-)