Friday 15 November 2013

~aku dan wedding~

assalamualaikum w.b.t
pe kabor kome smua..hehehe..
kali ni aku dtg dgn tajuk wedding idaman aku...
adakah mcm nie?
ini ker?

mungkinkah ini

ade le suka tu ckit2 mcm nie...simple

mungkin kne kawen ngan anak dato dulu kot bru dpt mcm nie..hehehe


sebenaq nya x de pon wedding idaman aku...lama lg nak pikir pasal benda nie..karut jer smua nie..hehehe...
but pe yg aku bleh ckp..aku just nak yg simple..x yah pelamin pon x pe...yg penting wajib nyer dlu..hahaha..
lg pon nak elakkan pembaziran walaupon pada dasarnya aku mampu...
elakkan lagha supaya lebih barakah :-)

haaaa nampak x betapa aku ni sopan santun.....kau ade?hehehehe...
one of my friend dh selamat diijabkabulkan..masa cuti sem...benda x dijangka kate nyer..hehehe...(bohong!!!!)
majlisnye lg sebulan..engat nak pi..tp jauh..SABAH mari :-)

dear mimi :-)
tahniah yunk...moga ikatan ini kekak until jannah..
be a good wife dear...

p/s: aku dak caya kau sudah nikah mimi..hehehe...

bubye...

No comments:

Post a Comment

luahan hati korunk :-)