Sunday 10 November 2013

~wedding~

assalamualaikum w.b.t
holaa..holaaa semua....aku de benda nak bgtaw...hehehehe
CUTI MID SEM DAH TAMAT
welcome back to tg.malim tercinta..OMG :-)
aku pulang dengan asimen x ciap..ngan report dah ke laut..hahahaha
kau ade mcm aku?hehehehe...
ok masa cuti sem ari tu..one of my bestie dah selamat menjadi seorang PUAN..hahahaha
TAHNIAH..TAHNIAH..TAHNIAH

UMI NURUL FARAHIN BT RAMAN YUSOF...

aku panggil die umi jer..umi ni aku kenal masa aku praktikal masa poli dulu..tp die memang super duper sangat baik..aku susah, die banyak sangat tolong...kami memang mcm kembaq...sampai family die pon aku kenai..smpai abg ipaq die pon dah mcm kawan aku..mak die tu dah macam mak aku jer :-)

p/s: memang stail aku klau kawan, wajib kawan ngan parent..baru la persahabatan aku tu kekal ngan utuh..hehehehe


tp so sori la umi..janji nyer aku de masa dia akad nikah lepas asar pada jumaat 1/11/2013..tp tuhan lagi mengetahui..AKU DEMAM :-)
hari sabtu plak, aku gagah gak drive sorang2 pi umah die..hehehe
berair2 mata aku masa bwk kete..ngan jalan jem, org konvoi basikal laa..mcm2 hal atas jalan raya tu..
alhamdulilah aku selamat sampai :-)
then terus pi bilik pengantin...ohhh myy gucciii :-)
umi tersangat ohsem...sangat santek nyah!!!!
tp mulut die tetap membebel x tentu kira sebab aku lambat...hehehehe...
then aku teman die g photoshoot kat luaq...klau ikot hati mmg nak balik sbb x larat sngat :-)
tp kang umi kejor aku ngan kasut plak..hehehehe
malam tu aku stay smpai potong kek ngan bukak hadiah...pas tu engat nak balik..
tp aku x sampai hati bile mak die pon ckp rindu kat aku kan..hehehehe..biasa laa...
mak die ckp nasib baik anak die baru form 5..klau dak, lama dah aku ni jadi menantu..kihkihkih...
ohh bakal mak mentua ku...hihihihi...
tp aku x stay kat umah die..aku malu laa..umi dah kawen, x kan aku nak menempel plak ngan die kan..hehehehe
so, aku tdow umh kawan aku (kak chiq)..then esok nyer aku pi menghantar pengantin kat umah lelaki plak..hehehehe
umi make up kat butik kak shitah (kkak angkat aku tu)..hehehehe
kak shitah bising sbb aku lambat..janji nak dtg awal..die nak make up aku..hehehehe...
mcm biasa aku akan ckp NO WAY!!!!!
pas mkn, tgkap gambaq..aku pon pulang ke umah..sumpah aku sebak...sebak aku rasa mcm KEHILANGAN seorang kawan yg sangat baik..huhuhuhu
sedih sbb pas ni kami dah x leh mcm dulu lg..walaupon die ckp die still mcm dulu..tp aku faham...suami didahulukan..tu kan memang fakta..aku dah jatuh no 2..hehehehe...jeles nyah!!!!

ok la..layan gmbr mana yg sempat aku snap :-)


masa umi bertunang :-)


tahniah PUAN UMI NURUL FARAHIN..
alhamdulilah :-)



girls generation :-)
kak ina, rini, syerah, umi, kak yong ngan alang



mcm sweettt jer..mcm sweet jer..hehehehe

moga berbahagia dan berkekalan hingga ke jannah :-)


walaupon panas...tp scene die memang sngat santek...hehehe
hijau vs putih..OHSEMMMM gler :-)

hijau tetap dihatiku...hehehehe
malam potong kek ngan bukak hadiah...



so, that all pic yg aku de...masa tandang umah pengantin lelaki..diorg tema purple putih..hehehehe..ohsemmm gak kaler tu...hehehehe..so sory la kamera aku memory full..so, x de pic masa kat umah lelaki..hehehehe.

santekkkk kan...aku sangat suka !!!!!

pic amik kat fb umi..hehehe

dear umi...
tahniah for your big day umi...MAY ALLAH give barakah for ur journey...i'm hepy for u dear :-)
be a good duaghter, wife and coming soon mama....
moga persahabatan kita akan kekal smpai syurga...maafkan klau de salah dan silap..
TAHNIAH umi....


mcm biasa lahhh..aku pasti akan di hujani dengan soklan "kau bila lagi"...that y aku slalu stress klau g wedding kwn..hehehehe..
even kak ina ngan kak yong pon sibuk menempel..ayoyoyo...akak ku sekalian...hehehehehe
x pe insyaALLAH de jodoh aku nnt ngan anak tok imam...klau nak up sikit..jodoh ngan imam muda..hehehehe...
ok laa malas nak melalut...
aku nak kawen bila aku habis belajaq..so, aku de 2 tahun lg nak memikirkan nyer...lama lg tu..rilekss laaaa...hehehehe...
sapa rassa nak kawen ngan aku..ade 2 taun lg kome nak kumpul duit...tp jgn risau aku x nak wat grand or wedding of the year...so, jumpa kat next entry dengan topik.."majlis perkahwinan idaman aku"..hahahaha
kau ade???hehehehe
k tatatatatata..lap uolsss :-)

p/s: gmbar aku memang x de laa...hehehehe..cbb muka aku memang burn..maklum ler baru balik dr main netball OPEN USM...hehehehe..aku dah macam anak negro :-)


No comments:

Post a Comment

luahan hati korunk :-)