Friday 3 January 2014

~ aku lambat nak faham~

assalamualaikum wbt
aku masih lg berada didalam mood final exam yg x brape nak final laa..hehehe
coming paper is BIOMECHANICS...aiyakkkkk, rasa mcm x de baca pa pe pon...hehehehe

(memang pon, aku asik tdow! tdow! dan tdow!)
ok x pe, abaikan smua ni..DUNIAWI je nie..kihkihkih..
p/s: subhanaALLAH, bwk mengucap...hehehehe


ok, aku jln2 kat fb aku tadi..aku jumpa satu post nie...jujur memang aku LAMBAT nak faham pe yg die try ckp..adakah sebab faktor penguasaan BAHASA MELAYU aku lemah..atau mungkin die yg terlampau advance nyah!!!
here we go...

Thnks cgt-II at kwn-II yunx wish beday aq . Epy cgt-II ariniyh . Thnks at mmber-II yunx bgi hdiah . N thnks jgak t0 my buddyz at fb niyh yunx ta lpe an aq . Thnks k0wunx sbb wish my beday . Thnks a l0t .

haaaaa,nmpk x kat situ..nampak x????
ok..ok...sbnaq nya bnde ni x de kne mengena pon ngan aku or sesapa..tp sbgai seorang yg ada "perasaan" nak jadi pendidik (aku ker tu???)
ni memang akan menyebabkan aku marah!!!!

short form @ singkatan tu memang la digalakkan bagi memudahkan urusan @ penyampaian maklumat...tp ni short form memang gila..super dooper trouble...giler wehhhh oiiiii..aku kne baca dekat 5 kali baru faham pe yg cuba disampaikan...nampak x ianya menyusahkan aku + org lain yg nak membaca...
 suggestion aku, die mungkin bleh taip mcm ni...heheheh

thanks sngat2 kt kwn2 yg wish besday aq. epy sngat2 ari nie. thanks kat member2 yg bg adiah n thanks gak pd budy at fb yg x lupa kat aq. thank korunk sbb wish my besday.thanks a lot

ok la abaikan semua ni..duniawi jer...tp aku kesian kat cikgu2 BM, penat diorg berhempas pulas ajaq tp mcm x berfungsi jer...tp x leh gak nak salahkan bebudak2ni, maklum ler perkembangan teknologi seiring dengan  perkembangan bahasa di era penuh dgn globalisasi ni kan..
think +...

ok la, dah mcm membebel plak ase nyer..kihkihkih.....

p/s: sapa yg antaq msg kat aku eja mcm nie..memang kne maki le jawab nyer...hehehehe

keep calm and stay focus on final exam







No comments:

Post a Comment

luahan hati korunk :-)