Monday 17 February 2014

~ rEsuLt exAm~

assalamualaikum w.b.t

ok aku dah de mood nak hapdate...hahahaha
yg sebenaq aku malas nak update jer...
aku sihat alhamdulilah..
aku dah masuk semester baru..
here we go..SEMESTER 5
nmpk x senioriti nye kat situ..senior la sngat..caittttt!!!!!
tp aku nmpk mcm junior sem 1 je..chomel2 gitu....

back to topic...hehehe
result exam aku yg tersangat amat lah sangat OHSEM...fuhhhhh....
nmpk nyer sem ni aku nyer pointer jatuh terduduk...bkn takat terduduk dah..siap tergolek + terbaring lagi..hehehehe...
first of all..aku memang bersyukur sebab LULUS SEMUA...memula memang aku sebak
(ckit je lg nak meleleh ayor mata)..thanks to my sister...
walaupon PERIT,PEDIH,MENIKAM,MENCUCUK serta MENUSUK KALBU kata2 yg keluaq dr bibir + mulut nya..but it make me feel good and relieved..

alhamdulilah..alhamdulilah..alhamdulilah..
banyak mana usaha aku, tu la aku dapat...btol kan?
mgkin aku x cukup usaha lagi kot...so next sem, aku kne work 500 %...x leh 100 % dah..hehehehe
copsss tp klau 500% kang..aku masuk hospital bahagia tanjong rambutan plak..opssss :-)

azam tuk sem 5 nie (senior kot)
ntah laaa, mcm x de azam jer...nmpk x tanda2 awal gelap masa depan nyer kat situ???hehehehe


 IKHLASKAN HATI

ini yg aku perbaiki lagi dalam kehidupan ini..
iye la, mulut kekadang ckp kite ikhlas..tp hati??? sapa yg taw....
jujur aku rasa, sem lepas aku kurang dalam 'sikap or sifat' ni...
that y ALLAH sedaq kan aku melalui result yg cam gitu...
tanda DIA syg kat aku kan...alhamdulilah :-)

mana aku nak cari ikhlas nie???
aku definisi nyer pon aku x taw..hahahaha...
mgkin aku kena BFF ngan org yg bernama IKHLAS kot...mgkin la, sapa taw :-)
klau kome ade tips2 nak share, bgtaw la...

this sem, aku kena pastikan pointer aku naik..klau boleh naik mencacak + mendadak...hehehehe...
insyaALLAH aku akan berangan2 dulu, pas tu usaha tangga kejayaan... lastly tawakal..

YA ALLAH..
andai ku terlupa,alpa serta lalai dalam menuntut ilmu ini...
sedaqkan lah aku supaya sentiasa berada dilandasan yang benar serta diredhai....

YA RAHMAN
andai aku lupa,alpa serta lalai dalam menjalani kehidupan sebagai hambaMU..
sedaqkan dan ampunilah aku..
tetapkan iman dihatiku ini, moga kelak matiku dalam penuh keimanan...amin :-)

ok..take care uolsss....
k daaa









No comments:

Post a Comment

luahan hati korunk :-)