Monday 17 February 2014

~terusik dihati~

assalamualaikum...
luka dihati kembali berdarah kembali..ambik kau nyah!!!!
aku stress ngan SITI MAISHARAH BT ROMLI (anak romli)...
die telah pon memperkenalkan aku ngan "benda" ni....
dan aku mula mengimbau kenangan lama yg telah lama aku simpan + kunci di sudut hati aku yg penuh dengan kehitaman ini..


BETAPA SAKITNYA APA YANG KU RASA
TUHAN KUATKANLAH HATIKU YANG TERLUKA
SEMOGA KAU BISA TUK MELUPAKANNYA
KARENA KU MASIH MENCINTAINYA

KINI KAU BUKAN MILIK KU
DAN BERAKHIR SUDAH CINTAKU
BIARKAN SAJA HATIKU BICARA
KU MASIH SAYANG PADAMU

AKU SELALU MENDOAKANMU
AGAR KAU BAHAGIA
BERSAMA DIRINYA SELAMANYA

past is past..over is over..hahahaha
keep calm and stay fokus on my target + our target???
ok dulu ye our target..now, its only my target..hehehehe...

aku percaya qada dan qadar...
x kira siapa pon "dia"..
larilah berjuta batu sekali pon..andai dah tertulis dia adalah jodoh aku..
suatu hari kami pasti akan bersatu...insyaALLAH
aku hanya mampu berdoa,berdoa dan terus berdoa...




Ku masih sayang padamu

Aku selalu mendoakanmu 
Agar kau bahagia 
Bersama dirinya selamanya

No comments:

Post a Comment

luahan hati korunk :-)