Wednesday 26 February 2014

~suka hati la~


assalamualaikum w.b.t :-)
marilah kita bersuka2 serta bersenang2 kan diri walaupon mcm2 benda ade kat otak ni..
acececehhhh...
hehehehe...
dear uolss, i dah beli no digi :-)
sebenaq nya aku saja je pon beli..senang nak contact kkak aku berdua tu (mak yang vs makchik)
punyer la mahal cbb deme ni digi..cisss!!!!!
skrang ni tggal mak ngah je yg gne CELCOM..
sbnaq nya x kisah pon depa gne line pe pon..who cares? klau nak call tu, call je laa...x kan la kredit pon nak berkira kan ngan adik beradik...ayat sedapkan hati...
tp klau ngan kawan2 harus + wajib ler berkira..hihihi...



sapa nak no fon aku?? sila sengih lebor dlu2..hahahaha...
no fon ni pon aku x sebar pon kat kwn2..tuk personal laa kira nyer..poyossss....





sarapan pagi dikala aku dihambat kelewatan ke kelas..sedap gak :-)
psssss, sambil wat asimen or update blog pon bleh mkn..hehehehe...





special gift from my beloved friend :-)
kawan aku g nyongket @ jln2 ke terengganu...
aku dengan muka penuh x taw malu + shy2 cat pon order la buah tangan...
dgn harapan yg agak tinggi, akan dpt buah tangan yg mahal dan vogue...
finally i got this superrr dooperrr cuteeeee just like me :-)
thanks you dear, next time u jln jgn lupa buah tgn tuk i lagi taw..hehehehe...


 tu je entry aku tuk kali ni..aku borink cbb aku bru pas abis wat homework BI..hahahaha...
k daaaa :-)


~SENYUM TANDA KEKUATAN DIRI~

No comments:

Post a Comment

luahan hati korunk :-)