Tuesday 18 February 2014

~ housemAte vs roomAte~



Assalamualaikum w.b.t
sejak akhir2 ni rajin plak aku hapdate bagai kan..hahahaha...
biasa bajet mcm x de asimen..tp nyah, kau taw ari first day dapat asimen...kau ada???
hebat btol pensyarah upsi ini...
semester ni aku masih lagi dapat menginap di kolej kediaman di upsi ni..
KOLEJ AMINUDDIN BAKI always in my heart...poyosssss...
tp sem ni aku dapat dok aras 2..walaweiiiiiii, tercabut lutut nak panjat tangga tu..hehehehe....
tp x pe la, amik exercise kata nyer....
housemate paling terbaik....4 melayu dan 2 berbangsa lain + agama lain...
memula tu aku memang bengang la ngan pengurusan...
aku siap naik pejabat tuk settle benda ni...
tp no solution...
that girls, x nak pindah kuar dr umah..they comfartable dok ngan melayu compare dok ngan bangsa diorg sendiri..what the tuttttttttt.....
kami yg x selesa...ini bukan isu politik ke or bangsa or whatsoever....memula kami de problem ngan isu keagamaan..alhamdulilah, settle :-)
ntah la aku pun pening...nasib baik kami ber4..so, memang kami konker laa..hehehe
that girls pon jenis dok dlm bilik (no life!!!!)
jenis yg pembersih (smpai ke hari ni laa..hehehehe)
nice and smile...
so far smpai hari ni ok...
aku kasi 2.5/3 bintang...hehehehehe.....
ok settle pasal housemate...here we go, my roomate :-)
sejuk mata memandang...hehehehe
tudung nyer labuh...lemah lembut, agak chubby :-)
klau melawak ngan aku, bleh pecah pintu bilik ktorg ni..hohohohoho...
baik budak nyer (smpai hari ni laa, esok aku x taw la)
pas solat, ngaji...solat awai wktu...ehemmm,ehem,ehem...
mcm terasa jer kat lubuk hati aku ni..hukhukhuk....
so far, kami serumah ok..hidup dalam keadaan aman damai....
masih mampu ketawa, bersembang dan berkongsi cerita bersama :-)
i love them as my friend, family and my heart..
moga dipermudahkan urusan kami dalam menuntut ilmu pengetahuan...

p/s:
 roomate aku datang dari UTARA..aikkkk :-)
umoq 22 taun..amik kos keusahawanan....
jgn x caya, die de abg umoq sebaya aku...cikgu kat utara gak...
hahahaha..nmpk x jodoh mcm dah dekat jer...
ohhh adik ipaq :-) just joking....
opssss aku panggil die FARAH jer...
die panggil aku akak..ohhh noooo, nmpk cam dah tua plak....
k daaaaa




No comments:

Post a Comment

luahan hati korunk :-)