Tuesday 15 July 2014

~kOsOng~

assalamualaikum uolsss...
salam ramadan :-)
puasa ke idak nie???
ok aku nak habaq mai yg aku skarang ngah LATIHAN INDUSTRI..hehehe
x lama pon (yehaaaaa!!!!)
start 30 JUN hingga 23 OGOS..aku LI masih lg dlm PERAK...
I LOVE PERAK...hehehehe...
so far aku berulang ke tempat keje nie...naik pe??
naik kete kkak aku (peminjam tegar!!!!)...memula engat nak stay umah sewa, tp bonda tercinta suh               " berulang" cbb bulan puasa...aku kan anak mithali so "I FOLLOW"...hehehehe....tp tu la bila dah abis sem ni..kewangan pon "elek"..hahaha...x pe, bende bleh "bincang"...

feeling nak praktikal???
no feeling..maybe sebab aku dah de pengalaman praktikal masa diploma dulu, pas tu dah de pengalaman keje..jadi aku rasa mcm "biasa-biasa" jer..hehehehe....
ok tu la citer LI aku..hehehehe...
tp i learn a lot here..and i like it :-)

copss nape tajuk entri aku kosong erk..ntah la, aku lupa dh..hehehehe...
ok la, saja je nak bgtaw aku ngah LI...
kepada uolss, selamat menjalani ibadah puasa walaupon dh lebih 2 minggu kita puasa..yehaaaa, alhamdulilah...

p/s: jom merajinkan diri men"survey" baju raya..bajet duit berkepuk-kepuk kan..hahaha
thema baju raya?? x de tema..janji bleh pakai dan selesa...

pada sesiapa yg nak belanja baju raya tuk aku, dipersilakan erk..heheehehe...k tatatata





No comments:

Post a Comment

luahan hati korunk :-)