Thursday 27 March 2014

~bArA yg tersimpAn~




 mendengar nama mu bagai memikul beban
mendidihlah kemarahan yang terpendam
itu belum lagi kita berdepan
lebihlah elok jika dibiarkan
kemarahan ku reda sendiri
usah ditambah bara yang tersimpan

p/s: nmpk x permainan nya kat situ??


cuba bagitaw kat aku pe yg ilang kat senarai nama di atas..
ok amik 30 saat untuk cari...
1,2,3,4,5,6..........27,28,29,30..
time up...dapat x??? klau prihatin mesti dapat..klau x mesti x dapat kan..hahahaha

nama aku x de..hahahaha...nama aku x de...nama aku x de...
ni adalah senarai nama pelajar yang akan naik ke pentas untuk amik sijil first class degree...
sedih boh..hati aku sedih, terluka, terhiris!!!!!!
mungkin x de rezeki aku tok sem ni...ALLAH suh aku usaha lebih lagi..kne DOUBLE lg usaha....
tahniah kawan-kawan yang berjaya naik pentas..x pe la kali ni aku masih sijil aku kat pejabat je la..
alhamdulilah, aku masih lagi dean list..walaupon nyawa ikan dah pointer...
ada hikmah knapa ALLAH bagi aku semua ni...
supaya aku jangan mendabik dada..sombong serta lupa diri...




insyaALLAH, sem ni aku akan berusaha sehabis daya...
nape erk, org yang aku ajar bleh dapat naik pentas..kenapa?
aku ikhlas dan seikhlas hati mengajar dan berkongsi ilmu dengan dia..
siang malam membuat open room utk kawan2 dtg, share ilmu bersama...
mengajar dari A sehingga Z..
.kekadang aku tertanya kenapa ini semua terjadi..tp apa kan daya..ALLAH maha mengetahui...
mungkin ikhlas aku tu X SEIKHLAS yang di maksudkan..


terima kasih cbb sudi dgr rintihan hati ini...
walau dimana pon kome berada..
moga ALLAH sentiasa redha dengan kita..
bye....

No comments:

Post a Comment

luahan hati korunk :-)