Wednesday 19 March 2014

~bila ia datang~


bila ia datang menghantui fikiran ni..aku x taw pe cara terbaik untuk menghalangnya dari terus merasuk fikiran dan menghantui aku...
kadang2 kala aku tewas..tewas dengan mainan perasaan..dan kadangkala aku kuat..kuat untuk melawan perasaan ni..dan adakala aku sengaja membiarkan diri aku dikuasai oleh perasaan ni..cbb mengimbau kenangan lama boleh membuatkan aku tersenyum dan terus terluka..sbb tanpa KELUKAAN, x kan ada KEBAHAGIAN..am i right?




totally agree..tp memori ni bukan boleh di padam mcm pemadam..aiyakkk, payah klau ckp hati dan perasaan ni..ni semua KARUT jer..hahahaha..
ok chow!!!!!

Kau kan temui bahagia
Walaupun aku tidak bersama
Jangan kau gusar
Aku akan selalu ada
Dari jauh engkau masih ku cinta
Dari jauh aku masih mencinta


No comments:

Post a Comment

luahan hati korunk :-)