Monday 21 November 2011

aku dah expired

expired??
hahaha..kejam x klau aku ckp "aku dah expired"..
so memalukan jer..
p/s> jgn pikir bebukan mksud expired tu erk...think positif :-)
mukadimah story..
i really love sport :-)
 ptg tadi aku ada friendly kat beruas..ada dulu entri aku citer aku main ntball..so, ktorg ngah prepare tok g ke next stage..arhhhhh malas aku nak citer pasal ntball tu..
aku nak citer pasal "expired"

serius mmg aku pancit tahap gaban la..x sampai 5 minit dlm court dah mcm org x cukup oxygen..ayoyoyo...
apa sudah jadi ni??? sumpah dah lama x main..last main x silap aku bulan 7 kot..ntah la aku pon lupa bila..
skrang bila aku dah ternak lemak, baru terhegeh2 nak main...dulu aku klau ngah sport..pantang makan ais..skrang ais batu pon aku gigit..mmg semput...paling x bleh bla..senak perut aku..pas tu minit ke 10 aku dah berjalan dalam court..dah lunyai:-)
p/s> klau angin tiup pon mesti melayang..hahahaha

soo..my jurulatih@ juru letih..so sangat bising :-(
amaran keras> pas ni ptg2 jogging...so, aku ngan muka sparuh redha pon hnya tersenyum :-)

pssssttttt..td aku main pon pakai kasut sarung biasa jer..(sakit weii kaki aku)
mana x nyer..kasut sukan simpan dlm kotak..letak dalam stor..hahaha...
(nmpk sngat aku dah lama tinggal bidang nie)
so..aku berazam..ptg2 pas balik keje..aku akan jog kat stadium lumut...hahaha..untung2 dapat mamat navy sorang dua..kihkihkih..*wink*wink*wink...so gediksss la :-)
lg satu..engat nak beli kasut sport baru..(sbnr nya aku dah usha2 kasut tu)
memikirkan masalah kewangan yg melanda..aku hold dulu..tp kasut tu sangat2 cantik..
(bg aku la..bg org lain aku x taw la)
the shoes cost around rm150..hurmmmmm
kasut 3 line :-)..kasut aku dulu yg 3 line..smpai skrang ok lg..dan sangat sedap bila pakai...harga pon sngat cdap..(nasib baik org bagi hadiah besday..hehehe)

lg pon yg nak main ntball kat next stage ni pon aku dapat kasut free..org sponsor :-)
hahaha..aku mmg suka barang free..hehehehe...diorg kasi baju, seluar, kasut...
p/s> tuan, sponsor le stoking skali..hehehe...(tamak)

p/s> jgn tamak haloba..nnt rugi..hehehe

berbalik pada expired td..team yg aku lawan td bukan nya belia muda mudi..tp makcik2..
tp sumpah stamina diorg..terbaekkkkkk
p/s> deme membela ker???ishhhhhhh apa aku pikir bukan2 nie..

terbaekkkk..anak dah 2/3 org..stamina sngat2 terbaek...penat ckit adat ler...deme lompat lg tinggi dari aku weiiiii...agak nyer deme ni makan jamu kot...boleh ke mcm tu???
serius jeles...tp aku selute abis la makcik2 tu..aku malu ngan diri aku balik...masih muda belia..tp stamina..OUT!!!!!!!

p/s> sebenar nya ktorg kalah masa friendly tu...hehehehe..malu weiiii :-)
so, aku dah nekad nak jogging ptg-ptg..bukan sebab nak ngorat abg2 navy..tp tuk diri aku sendiri...
UTAMAKAN KESIHATAN..hahahaha...

aku dah dapat surat pelepasan cuti..so aku akan main netball kat JOHOR..
bosan ler..2 taun lepas main pon kat johor..taun ni pon main kat johor..ajak la main kat sabah @ sarawak ker..baru le HOTSSSS..hahahahaha....
so aku akan main kat SEK TUNKU MAHKOTA ISMAIL,BANDAR PENAWAR, KOTA TINGGI, JOHOR..
serius x penah dgr nama sekolah tu..kihkihkih...
ok la aku malas nak bising2..
badan ngan kaki aku semua sengal-sengal..
p/s> otak pon de sengal ckit..hahaha.

No comments:

Post a Comment

luahan hati korunk :-)