Wednesday 16 November 2011

teardrop

teardrop???mksud nyer???
aku dah temui BF baru aku..nama nyer TEARDROP..

# ko ada?


dulu ada pernah org cakap mata aku cantekkkkkkkk..
*wink*wink*wink (kembang semangkuk)

p/s> ko ada org ckp mata ko cantekkkk??kihkihkih...
deme x taw mata nie la kilang taik mata yg terbaekkk kat dunia...hehehehe

ni gmbr aku tuju kat someone...but surely hate red but love black :-)
dear tetttttttt..u  can copy my pic, but u can't to make it as handphone wall paper..promise me :-)
(mcm hingin sngat la tetttt tu nak wat muka aku sbgai wallpaper die..prasan jer lebih..hohohoho)

hanya aku boleh wat gmbr ko sbgai wall paper aku....kihkihkih..
(ada aku kisah?? ko bkn taw pon)


Merawat luka yang terpendam
Kesannya masih berdarah
Hendak ku tangiskan tiada pedih
Yang telah terjadi padaku
Pasrah aku terima

No comments:

Post a Comment

luahan hati korunk :-)