Thursday 3 November 2011

ANAK BUAH BARU :-)

hahahaha...syukur alhamdulilah..kkak aku dah selamat bersalin :-)
aku dpt ank buah perempuan..so far smpai hari ni ktorg panggil "elysa"..hahaha..
adakah cbb aku dah terpengaruh ngan citer kat tv3 setiap selasa malam "cinta alysa"..hahahaha...
serius aku minat kat "aril"..tu la BF no 3 aku wat masa skrang..BF no 2 aku tu "eron aziz"..kihkihkih..(perasan lebih kan?)..berbalik pada tajuk aku..kkak aku x dapat bersalin normal..abg ipar@ punk ckp baby nak lemas..so, doctor kne operate..ni la first time dlm kuarga aku yg kene bersalin operate..sblum ni semua bersalin normal..aku kesian ngok kkak ( alang) aku..SAKIT :-(
alang nangis-nangis cbb sakit sngat..lg pon alang ni jenis lemah ckit..aku sebak tgk keadaan die..nak tlong pon x bleh..so, alang BE STRONG :-)
so aku amik cuti 2 hari..kkak aku x stabil lg..ada bleeding ckit..tp dah ok..dah masuk wad normal dah.."elysa" plak ada kat wad pemerhati..die x kencing2 lg..buang air besar dah..tp x kencing lg..so, to my "elysa" cepat kencing ya sayang..jgn wat kami susah hati..busu sayang "elysa"...x sabar nak balik esok nak tgk elysa ngan mama die.

kini malam2 yg aku lalui asik teringatkan pasal anak jer
agak2 nyer mcm mana la bila tiba saat aku nnt..*wink*wink*wink...
p/s: dah tiba ke masa tok aku memikir kan nya???

dear to my beloved chubby: saya x kisah pon brape yg ALLAH bagi rezeki kat kita..tp 1 yg saya pinta..sila la menabung dari sekarang khas tuk saya ke "slim world" nnt...time kasih sayang :-)

aku suka no 5..so, x mustahil klau de rezeki aku nak anak 5..kihkihkih :-)
(sooooo gediksss la aku nie)

aku suka klau nama anak ada letak "adam" dan "hawa"...
adakah aku dah terpengaruh ngan watak2 dalam novel yg aku baca??? ishhhhhhh....
no..no..no..bagi aku nama "adam" dan "hawa" tu unik..ntah la, ke aku  seorg sahaja yg berperasaan begitu??
doakan kami org dalam keadaan yg sihat sejahtera dan semua nya berjalan ngan lancar :-)

dear alang and my gegurl "elysa"> tggu busu balik esok erk..miss u a lot gegurl..

No comments:

Post a Comment

luahan hati korunk :-)