Friday 15 February 2013

~harta terbaru~

hola..hola..hola...
dengan ini aku ingin share ngan hangpa semua..
aku ada harta baru..ce teka..ce teka..ce teka...
dapat teka??
apa?? tepon...bukan :-)
 apa??? baju..bukan :-)
apa?? boyfriend...sah-sah meme salah la broo...luka lama x baik lg la bro...
hahaha..mesti x dpt teka kan...aku dapat LAPTOP baru...hahaha (gelak riak dan takbur)
mcm le kome x taw..lappy aku yg lama tu dah semakin tenat...ye la aku start guna masa diploma dulu...
kome pon taw aku ni kan x layan sangat part2 nie..
sehingga hari ni aku gne lappy senior aku tu ada ler 3-4 kali aku g servis ngan format..ohhh my english..teruk giler owner lappy tu..hahaha...teruk kan??
bukan pe, sebenaq  nyer screen lappy aku dah gegaq..memula naik 1 line..laa ni dah berline-line...tp x smpai separuh lagi...
so, selepas aku buat mesyuarat agung PIBG kali ke 5 juta...kata putus diambil...
BELI YANG BARU...
cbb tokey kedai  tu ckp..
"amoi, lu campak la ini lappy dlm sungai.."
cis, die x taw aku sayang giler babi ngan lappy aku tu...nasib baik aku x bawal cili..klau dak, lama dah aku cili-cilikan mulut tokei tu...

so sekarang aku dah POKAI...hahaha
senarai nama yg aku paksa tuk sponser $$$ tuk beli lappy :
 pertama  : ofkos ler DATIN LIJAH
kedua : mak uda
ketiga: mak lang
keempat: mak ngah
kelima: makchik
lastly : aku sendiri :-)

tp cerita sedihnya new semester but old lappy :-)
actually makchik aku sambung master kat UKM..baru je aku pi antaq ari tu..13/2/2013...
so, aku kasi makchik pakai dulu..lappy die mase kat USM dlu dah out of sebis :-)

too my lovely sister makchik :-)
welkem to the club..club STUDENT :-)
org doakan makchik dpt abiskan master ngan jayanya...moga ALLAH makbulkan cita2 makchik...
go..go chayok...

kini aku dah pokai..nasib baik aku sempat sambar new sport shoes :-)
DATIN LIJAH tu bising..kate nyer baru setahun blajor kasut dah penuh 1 rak...propa je lebih mak aku tu..x smpai 1 rak pon..

ok la..aku kne get lost skrang..nnt aku roger2 lagi ok :-)
love u oll....
tatata

impian aku :-)
Nike Wmns Free Run 2





Nike Wmns Free Run 2








yang pasti oren erk :-)
baru aku perasan, wlaupon aku giler ngan oren..tp sport shoes aku satu pon x de wrna oren..ohhhhh nooooo!!!!
someone please buy it for me...






No comments:

Post a Comment

luahan hati korunk :-)