Friday 15 February 2013

~ knape mesti B-~

assalamualaikum...
ntah la aku asik dok pikir2 pasal rsult exam aku lagi...
gara2 dapat B- aku nyer pointer jatuh gila babeng...so sad :-)
teruk sngat ke smpai dpt B-
aku x faham..x cukup ke pe yg aku dh wat...
meme aku dah target aku dapat B sebab carry mark aku rendah..tp aku x target dpt B-...
pointer aku jatuh teruk...setiap kali teringat B- aku mesti pikior..why? why? why?

aku bukan x bersyukur...cuma aku masih mencari jawapan...
sumpah aku sedih giler...
muhasabah diri..muhasabah diri...muhasabah diri..

kata kakak aku yg menusuk sampai ke lubang hati...

  mungkin ALLAH nak adik sedar diri..mana taw selama ni adik sombong..kedekut ilmu..mengumpat..mencaci..memandang rendah pada kwn2 lain..maybe ini cara ALLAH bagi supaya adik sedar diri sikit..ALLAH ni hebat percaturannya..ALLAH bagi  berdasarkan usaha adik..ingat, syukur...

pas ni aku akan cuba lagi..cuba dan cuba untuk teruskan kekalkan prestasi ditahap yang membanggakan..semoga kawan2 seperjuangan sentiasa ada disisi aku..doakan sem yg mendatang ni aku tempuhi dengan baiknya...

p/s: esok aku nak balik kampus dah..fuhhhhhh...smile :-)

No comments:

Post a Comment

luahan hati korunk :-)