Tuesday 5 February 2013

~the result~

assalamualaikum....
lama giler x update..who cares???
aku busy..(bajet PM)..hakhakhaktuiiiiiiiii

result exam dh keluar...dan hasilnya pointer aku JATUH...
dan aku mula dpt merasakan titis-titis hujan semakin memenuhi kelopak mata aku...
ayoyo..pe dah jadi nie....

mood: need someone to talk....
go back then bath then sleep...ape kome rasa??? ok x??

sem depan kne usaha lebih..lebih..lebih..lebih dan lebih..faham???
tp aku sangat bersyukur pada ILAHI..
at least aku lulus semua...terima kasih ALLAH....
terima kasih atas rezeki yg diberikan
aku percaya..

KEPUTUSAN YG AKU DAPAT SETIMPAL DENGAN USAHA AKU...
OR 


MAYBE ALLAH BAGI BNYK TU KAT AKU SUPAYA AKU SEDOR DIRI SIKIT...

betul x???baik kome ckp betui...
ok laaa...
sem baru pon dh nak start 18/2 nie..so, aku nak prepare diri aku sehabis baik yg boleh...
x nak main2 dah...

moga kalian semua berada di belakang aku tuk temankan aku sepanjang perjalanan aku nie..
ok chow.....
nnt aku hapdate lagi...

p/s: bnyk taw benda aku nak hapdate sepanjang aku cuti dok kat umah nie taww...yuhuuuuuu
aku nak pi bgtaw mak aku pasai result aku nie....moga mak aku pon x hujan cam aku...
mom..i love u mom..:-)

No comments:

Post a Comment

luahan hati korunk :-)