Monday 25 February 2013

~new semester~




assalamualaikum....
new semester..new semester..new semester....
hahaha....
sem ni aku nak jadi baik...baik sangat laaa....
ntah la, x taw nak hapdate apa...yg pasti aku dh balik tg malim ku yg tercinta nie..perhhh
opsss...lupa :-)
sem ni aku bawak 19 jam kredit jer...
aku amik ikhtisas BADMINTON....
so, aku kne beli racket laa nie...excited giler :-)
mana la taw nasib badan, dapat BERGANDING BAHU ngan chong wei ker..
(mimpi di siang hari)

subject yg aku amik sem ni beserta jam kredit nya :

1) pergerakan fisiologi manusia (3 )
2) pengurusan pembelajaran ( 4 )
3) perkembangan pendidikan di malaysia: falsafah dan dasar (2)
4) english language 3 (2)
5) falsafah, etika dan estetika kesukanan (3)
6) guru bulan sabit merah 1 (1)
7) proses kejurulatihan sukan (3)
8) badminton (1)

so, sem ni aku masih lagi mcm sem2 yg terdahulu..transformasi??
x de kot transformasi...hahaha

copsss line tenet kat kolej aku nie..cam SIPUT SEDUT jer...ni nak on9 pon pi bilik kawan...depa ckp pengurusan ngah hapdate sebis wifi..ok fine!!!!

sem ni aku banyak pi buat kajian ke sekolah..acecehhhh :-)
jom kita beramai2 pi ligan anak murid kat sekolah..moh le...
ok x de apa nak citer dh...
take care u olss...
bye :-)




No comments:

Post a Comment

luahan hati korunk :-)