Wednesday 6 March 2013

~assalamualaikum cikgu~

assalamualaikum...
hola..holaa u olss :-)
aku nak kongsi ngan hangpa semua...perasaan aku, sngat teruja dan sebak...
semalam aku pi wat kajian ke sekolah S.K Tanjong Malim...
so, smalam aku ajaq bola jaring...
student tu bleh ckp..



" assalamualaikum cikgu"


masa tu perasaan aku x bleh nak citer laa...sangat seronok dan teruja :-)
ntah la, susah aku nak citer pe yg aku rasa..just aku nak bgtaw aku sangat teruja dan seronok...
tp ada sikit komplikasi yg berlaku..biasa la budak2 ni hyper aktif..so, agak penat nak kawal ckit..
but thank a lot to my geng..abid, lisa, anim ngan own :-)

ya ALLAH, permudahkan urusan ku dalam mendidik anak bangsa..amin :-)

tp aku sngat teruja laaa weiiii oiiii..hahaha


No comments:

Post a Comment

luahan hati korunk :-)