Saturday 9 March 2013

~mengundi~

assalamualaikum....
mengundi..mengundi..mengundi....
sori uolsss aku bukan citer pasal pilihanraya....
aku citer pasal mengundi...pe aku merepek nie...

citer yg sebenaq nya..group aku ada presentation esok..
tuk subjek falsafah kesukanan...ktorg kene kaji journal pasal falsafah sukan...
ohhh nooooo...sangat dan tersangat lah payah...
susah sebenaq nya nak paham bhsa falsafah nie...bikin aku menyampah jer :-)
baik kaji journal pasal sukan dripada journal pasal falsafah..at least aku bc skali journal sukan tu..aku bleh faham la ckit2...ini bc journal falsafah, 10 kali pon x faham2 :-)

so, ktorg memang bertolak2 la sapa nak present...last2 ktorg deal tuk "mengundi"....
aku ni dh la cuak ckit..sbb aku ni bukan jenis yg "tangan bertuah sngat"..hahaha
scary the movie nyah..siap pi amik air semayang lg kot.....

akhirnya nasib menyebelahi aku..yehaaaaaaaa..yabedabedooooooooo :-)
kihkihkih.....so, yg kne present tu ialah...
ABIDAH BT NOR AZAHA.....

beb, u save my life :-)
ok la nnt aku hapdate pasal present tu erk....

p/s: aku ada rahsia nak bgtaw ngan hangpa semua..tp tggu present tu abis dulu erk :-)
tatata..love u





gud luck abid :-)






No comments:

Post a Comment

luahan hati korunk :-)