Saturday 23 March 2013

~ bisakah terjadi~

assalamualaikum...
aku sihat saja..kome semua pon hendaknya sihat ler...
kesihatan kne jaga..sekarang penyakit senang ngan dapat...
bakal DR x jadi kot aku nie...hurmmmmm
kat tg. malim ni...cuaca x menentu :-)
kekadang panas terik + melengkang-lengkang (kome msti x fhm kan pe melengkang??hahaha)
kekadang hujan lebat smpai x nampak jalan..ayooyooooo..but don't wory ALLAH nak bg sejuk le pas kne panas terik..redha ngan pasrah :-)
adakalanya aku balik kolej dengan keadaan basah lenjun kne hujan..tp tu semua pengalaman..
dan aku suka hujan, sebab aku boleh menangis tanpa org lain sedar...kihkihkih
that y aku sanggup redah hujan klau nak balik kolej....
 ok, entri aku kali ini..BISAKAH TERJADI... jadi apa???hehehehe

td aku pi jln2 kat fb kengkawan..die pon naik status

KLAULAH MAMA BENARKAN KAWEN SEBELUM KONVO

tadaaaaa....


dia letak pic nie..ohhh so sweet dear :-)
but mama die x kasi sebab masih muda lagi...hehehe
sabaq na...mom always know the best thing for u :-)

aku?
klau bleh x nak kawen lg..hahaha
tp klau DATIN LIJAH suh kawen..hurmmm aku kawen laa :-)
kekadang aku jeles gak ngok kawan sekolah kawen..tp tu sekejap je, pas tu perasaan tu lost angeles...hahaha
klau bleh aku nak pi sambung master dulu, then baru pikir kawen..ohhhh nooooo masa tu aku dah "matang" (konon nyer la)..dan tua?? erkkkkkk.....

jom amik kokoleter..kira-kira...
skrang umuq aku 23..blaja ada lg 2 tahun..so, aku akan abis masa umur  25...tggu konvo, 26
cari keje...umuq aku dh 27...sambung master 2 tahun..umuq aku 29..kawen 30 ++++.....eeeeeeee no..no...no...no....tua dah..no..no..no...
apa nak buat ni erk...kawen dulu ker? smbung belaja dulu....hurmmmm pening aku nak pikiir.....

biar laaa...malas aku nak pikir...yg pasti x masuk FINAL EXAM pon kan??hahahaha
biarin dong masa yg menentukannya...peace!!!!

ok la malas aku nak layan dah...k tatata
take care ur self...jaga diri, jaga hati ngan jaga semua sekali :-)




Photo: Jika RINDUKAN SESEORANG , PEJAMKANLAH MATA dan UCAPKANLAH :

" Ya Allah Aku rindukannya keranaMu Ya Allah , Jauhkanlah daku dari perkara yang membuatkan aku lupa kepadaMu . Aku semakin mengerti, ‘JARAK’ ini bukan untuk menghukumku..tetapi ‘JARAK’ ini untuk MENJAGA aku dan dia..

✿~ Dengan ‘JARAK’ ini aku dan dia berjanji untuk BERUBAH menjadi yang lebih baik..
✿~ Dengan JARAK ini aku dan dia berjanji untuk MEMPERBAIKI cinta kepada Ilahi..
✿~ Dengan jarak ini aku dan dia berjanji untuk MENCINTAI Pencipta kami lebih dari segalanya..
✿~ Dengan JARAK ini aku dan dia berjanji untuk MENDALAMI Islam hingga ke akar umbi..
✿~ Dan Dengan JARAK ini jua aku dan dia yakin andai tiba saatnya nanti, aku dan dia akan LEBIH BERSEDIA untuk melayari semua ini dengan jalan yang diredhai..


Terima kasih ya Allah kerana memberi PELUANG kepadaku melalui jalanMu ini..terima kasih kerana memberikan JARAK itu kepada aku dan dia.."

amin...Photo: Heppy Besday to me..... :)
Ally Iskandar & Farah Lee
Photo: Tabakallahu Mina wa Minkum. Eid Adha Mubarak from us, Seoul Central Masjid.

No comments:

Post a Comment

luahan hati korunk :-)