Tuesday 27 May 2014

~sELamAt hAri Lahir~

Assalamualaikum w.b.t

syukur ke Ilahi, aku masih lagi diberi peluang untuk menghirup udaranya..
masih lagi diberi ruang untuk bertaubat dan memperbaiki diri...

selamat hari lahir untuk aku yang ke 24 :-)
wahhhh dah 24 erk aku ni..mcm x caya jer laa..hahahaha...
ase cam sweet 18 jer..kihkihkih (ngarut jer...)

alhamdulilah, dah 24 tahun aku hidup..dah banyak dosa yang aku buat (huhuhu)
nampak x kejahilan aku kat sini :-(
aku masih mencari jalan untuk memperbaiki diri aku yang banyak khilaf ni..doakan hati aku ini tetap beristiqamah..amin :-)
moga diberi kekuatan fizikal dan mental tuk aku hadapi semua ini...amin :-)

come, aku citer pasal besday aku..hihihi (xcited nyah!!!!)
besday aku jatuh hari sabtu (24 mei)...
hari rabu aku dah dapat first wish...
time kasih "kak sue"..walaupon blom lg tarikh nyer..

hari khamis kul 3 pagi, housemate aku masuk bilik nyanyi lagu besday..time tu aku ngah tdow..aku x layan pon (sambil tarik selimut)..dlm otak aku yang mamai + bengong ni pon ckp..
" asal la wahida ni memekak x tentu kira"...aku terus smbung tdow...

" u sori, i memang penat sngat smpai x layan u..sian u nyanyi sorang2"..trully sori dear :-(
diorang kasi aku..taraaaaaa



aku dapat frame gambar ngan mug :-)
aku de bgtaw kat roomate aku tu aku nak mug..x sangka die belikan mug

p/s: harga tu tolak tepi erk...

frame gambar tu mybe sebab housemate aku tu dah nak g praktikal..so, pas ni meme x jumpa la..die balik U, ktorg plak g praktikal..jgn risau, aku akan penuh kan frame ni ngan gambar2 ohsemmm kita..hehehehe...
terima kasih kat wahida ngan aqilah atas hadiah dan doa kalian..hanya ALLAH yang dapat membalasnya..

friendship until jannah




so hari jumaat pagi dlm kul 1 pagi aku dapat " besday song" dari seorang ENCIK ni...opssss, jgn salah sangka erk...actually ENCIK ni kawan wahida..diorang slalu sangat what's up...then wahida ckp besday aku..terus die nyanyi lagu besday...terima kasih ENCIK untuk song dan doa tu..thanks gak untuk lagu-lagu lain yang encik nyanyi kan untuk saya...insyaALLAH suatu hari nanti de rezeki kita jumpa, hangout sama2..karoke sampai lebam erk..hohohoho....

hadiah hari lahir yang aku "cari sendiri"..hahahaha....
layan la gambar :-)
aipsss, dimana aku ini???

guard yang tekun merakam :-)
alhamdulilah, hebat ciptaan ALLAH tu tiada sapa yg dapat tandingi


sibuk menangkap gambar...hehehehe
dimanakah aku???

ALLAHUAKBAR..tanda kebesaran NYA...
aipsss, sibuk je kepala sapa nie...hehehehe

isteri mithali wat breakfast tuk incik somi..
aku?? tggu masa nak mkn jer..kihkihkih
get ready nak turun dah..
aku dikelilingi oleh mereka yg sngat sporting dan friendly
THANK GOD
girl generation

slow-slow erk takot jatuh....

so, aku dimana tu???
aku "menghadirkan" diri aku kat bukit broga...first time aku nak panjat nie...hehehehe
aku sangat excited walaupon sebenaqnya aku masih lagi dikategorikan sebagai "tidak sihat" selepas balik dari final outing rafting kat gopeng...
p/s: pengalaman pahit smpai masuk hospital dibuatnya..hahahaha, but don't worry..aku penat je tu...

kami start naik kul 1.30 pagi...masa tu aku dah heppy besday laaa..hihihihi
aku naik sebab nak tengok HUJAN METEOR...mungkin aku xcited sangat smpai x rasa pon penat nyer...hehehehe
tp nak sampai puncak tu 5 kali gak berenti cbb ada akak tu rasa x sihat..pening + nak muntah...
maybe sebab faktor gelap kot..iye la hanya berpandukan cahaya lampu torchligh jer...memang mencabar taw..tp aku suka..
sampai je kat atas, baru aku rasa cam LUTUT nak tercabut...lenguh bohhhh!!!!!
kami pon bentang flysheet tuk duduk dan sleep..hahahaha
sejuk pun mula la terasa, sweater aku x lut sejuk btol laa..nasib baik la incik somi akk tu sudi pinjamkan selimut..hahahaha...
siap de mkn2 lg..abang tu ckp die bawak "tauhu sumbat"..sekali tgk.."tauhu jer"..die ckp "sumbat" tertinggal kat umah..hahahaha..lawak giler ktorg smpai x engat dunia...mcm2 ada..roti, nasi goreng..paling syiokkk de "sushi aeon" lagi..hahahaha....
lepak nyer lepak kami pon nampak ANAK BULAN SABIT TUA (agensi angkasa negara)...
ya ALLAH cantik sangat smpai x terdiam aku dibuatnya...pas tu ktorg pon sambung mkn2 sambil ngumpat2...
then mata aku pon mcm dah x bleh nak tahan tuk zzzzzzzz.....hihihihi....
sempat la aku tgk meteor lalu..tp biasa je la x brape santek sangat...tp cepat sangat..bila kelip je mata tgk dah hilang....
last2 aku pon ter zzzzzzzzzz....
bangun2 tdow tgk dah nak siang, solat subuh dlu...
pastu incik somi akk tu pon tnjuk pic meteor lalu...
masa tu aku rasa RUGI,RUGI dan RUGI yang teramat sangat!!!!!...
sangat cantek..superrr doooperrr loooperrr cantik....ya ALLAH, aku rasa mcm nak rewind je masa kalau boleh!!!!
tp x pe la, at least aku sempat gak la tgk METEOR tu lalu walaupon biasa2 jer....
then, tgk matahari terbit..pastu ready tuk turun bawah...

turun??? memang menguji iman..sampai je kat bawah..tetiba aku dengar lutut aku kuarkan bunyi...
ayoyoyo minachi mcm mana nie...hahahaha....
sakit bohhh lutut aku...
g breakfast pas tu balik tg malim naik KTM..sampai tg malim aku naik bilik tukaq beg pas tu rempit vrooomm vrooommm balik kg halaman yang tercinta...hahahaha

so far sampai hari ini..inilah hadiah besday yang aku rasa lain dari yang lain...
Alhamdulilah aku puas hati dengan semua ini...terima kasih ALLAH...

p/s: next destination 13,14 dan 15 JUN 2014 (area kedah)
just wait and see...so, aku kne start cari fitness ni..hehehehehe


opsss, aku ada belikan hadiah hari lahir untuk diri aku sendiri...
dah lama aku nak..taraaaaaaa



ok laa...uolsss, take care:-)
keep calm and stay fokus on final exam..kihkihkih





No comments:

Post a Comment

luahan hati korunk :-)