Tuesday 27 September 2011

dokter cinta

jenuh aku cari tajuk entri kali nie..hahaha..
dokter cinta???
nape mesti aku yg dicari ketika mslh menimpa?? tp aku OK jer...
maklum ler aku kan insan yg terpilih tok dgr mslh kwn2...(bangga tahap giler)
 ni story bout one of my best fren..let call as DINASOR
elehhhh kekadang die panggil aku kangaroo..kambing...tp aku wat x taw jer..cbb aku taw ngan cara tu persahabatan ktorg bertambah mesra dan erat...kami org slalu share problem bersama

* selalu die la share, aku ni jenis x suka susahkan org ngan mslh aku...

now the problem is bout girlpren die...aku malas nak citer pe mslh nyer..klau aku citer smpai sok pon x abis..
hehehe..

walaupon kekadang aku sendiri x jumpa jln penyelesaian nya..tp at least kwn aku rasa lega sebab ada org sudi dgr mslh die..kekadang bila luahkan perasaan ni..kte rasa puas..tp x cam aku, aku suka wat bodo jer..hahaha...
berbalik pada mslh nyer..
aku penah pesan kat die..sebelum nak bercinta dah pikir ke masak2???
laaa ni tgk sapa yg susah..aku gak..kihkihkih..
aku kenal dinasor ni jenis yg mcm mana..jenis aku klau aku kenal anak..aku mesti nak kenal ngan mak ayah skali..lebih afdal :-) so aku mmg ada g umah die kat taiping..dan aku merupakan anak perempuan kesayangan mak ayah dinasor ni...(sbb depa smua lelaki)..baru2 ni raya aku ngan family ada g raya cna..abis 1 rumah aku angkut g cna..nasib baik x roboh jer umah dinasor tu..kihkihkih....

p/s> weiii dinasor RAYA AJI jgn lupa dtg umah org plak..klau x putus kawan..hehehe

skrang dinasor masih blaja kat ILP KEDAH..aku sensitif dgn kedah nie..aduhhh :-(

gegurl dinasor ni plak baru je masuk ILP gak..kat KEDAH gak..baru2 ni kecoh yg gegurl die pasang lain...
so..perang dunia ke 3 pon berlaku..dan tiap kali tu la dinasor tu mesti beralah..
weii sengal, tell me y nape ko jer yg asik mngalah???
aku ada jwpn nyer..cbb ko sayang kan die kan???
mmg stupid la jwpn nyer..sayang pon agak2 la..x kan smpai "makan hati"

pompuan tu pon satu..klau nak curang agak2 laaaa...

dah la x yah pikir sngat..skrang ni stay fokus pada exam..ingat misi dan visi datang cna..ingat mak ngan ayah kat kg..ingat impian kita bersama..ko nak SKYLINE..org nak LAMBORGINI..hahaha.
(smpai ke tua lom tentu dpt)...yg penting..bnyk kan bersabar..just wait and see what will happen after this..

p/s> siapkan segala peralatan nak berperang pas ni..get ready dude :-)

pesanan kpd gegulr tu
 agak2 la nak curang kak oiiii...hargai la ckit org lain..klau x suka cakap..x yah nak curang2 nie...
setiap pengorbanan yg di lakukan tidak diminta balas..cukup sekadar hargai kehadirannya kat sisi
tu jer...aku slalu ingat kwn2 aku ckp
" jgn permainkan hati org, nnt satu hari kena kat kita"

aku benci ko sbb ko wat kwn aku terluka..dulu ko wat aku terluka aku sikit pon x kisah..masa mula2 ko kwn ngan dinasor..masa die bnyk di habiskan ngan ko..ada aku bising??? ckit pon x..malah aku faham..cinta baru nak bersemi..adat la tu...so skrang ni klau aku dgr ko nak kait kan aku sebagai salah satu punca keretakkan perhubungan ko..mmg sah2 ko tempah maut...jgn ingat muka ko lagi putih dr aku..aku takut...hahaha
takat muka ko putih.aku x heran la..aku bleh pakai bedak sejuk banyak2 biar putih...

dear dinasor..go! go! chayok :-)

" kalau kamu sayangkan seseorang..terima dia seada nya"

terima kasih dinasor cbb sudi kawan ngan org :-)
terima kasih cbb terima org seada nya walaupun awk taw sapa org dulu..terima kasih :-)

p/s> dinasor ni la lelaki pertama yang tahu siapa aku...dan sehingga kini dia masih lagi insan pertama..nak taw nape dinasor ni masih kekal jadi insan pertama??? cbb aku takut org lain x bleh terima aku seada nya klau depa taw sapa aku dulu...dulu atau kini..aku tetap aku...seorang hamba ALLAH yg bajet COMEY :-)

" aku taw aku bukan seorg yg baik tapi aku akan sentiasa berusaha tok jd yg terbaik di sisi DIA"