Thursday 29 September 2011

sick

SICK 1
u make me sick..statement yg aku rasa kurang sopan tuk di tujukan kpd sesapa pon..tp hari ni ngan sepenuh perasaan aku telah meluahkan nya..aku benci!!! benci!!!!! benci!!!! so sory klau terasa.. jgn paksa aku buat benda yg aku x nak/x dapat nak buat..faham..dan jgn wat aku ulang benda yg sama seolah2 aku sedang berkata dgn insan yg otaknyer "zero"..huhhhhhhh.....

SICK2
aku nak saman satu syarikat ni..kali ni mmg die wat aku btol2 sakit..cinabeng btol la..habis segala kudrat dan keringat aku hanya disebabkan SETIN AIR LIVITA..hanya kerana ENGKAU aku terpaksa berulang alik ke toilet..sengalan tahap cipan!!! aku cirit birit tahap kritikal...dasar penipu besar..kandungan diperkaya dengan B1,B2 dan B6..pasal banyak B la aku keje nyer masuk toilet..klau ada 2 B x pe gak (iras2 nama aku tu)..ni sampai 3 B dia kasi..tu yg sampai cirit..
amaran keras dari aku tok LIVITA> aku benci ko....dan aku akan ingat pengalaman ni..

p/s> padan muka aku cbb gatal2 minum air livita tu wat per..slalu nyer aku minum air soya jer..
SICK..SICK..SICK...
hari yg penuh ngan sick...

p/s>
takat ubat ubat pil chi-kit teun tu..sebelum lalu kat tekak aku lagi aku dah muntahkan balik..geliiiiiiii weiiii..eee yerkkkk..kpada insan yg telah aku tipu, so sory beb.. kauorg engat senang ka pil tu nak lalu kat tekak aku, so jalan slamat tok aku ialah dgn mengeluarkan statement ni

" elehhh org dah mkn dah pil tu, jap g OK la tu"
so sory beb :-)


SICK3
sakit ngn org sekeliling aku (bkn smua, tp sesetengah jer)
berdiri nya aku disini, dgn siapa, tuk apa..sepatut nya diberi sokongan..bukan dibalas dgn kata2 sinis mahupun pndangan yg menjengkelkan..cbb aku taw, setiap langkah yg aku ambil mendapat persetujuan dan sokongan padu dr insan2 yg sangat menyayangi aku..then, i dont need ur "kata2 sinis dan pndgan yg menjengkelkan" cbb ia nya x bagi kesan pon kat aku ( kekadang sedih gak..hehehe)..
cheerrrr up..stay fokus on my mission..

" x dak yg mustahil bagi seseorg itu klau ia nya di susuli dgn azam dan semangat yg jitu"

p/s> doakan aku berjaya dalam misi aku (mcm yg hebat sngat misi nyer)

nite :-)

No comments:

Post a Comment

luahan hati korunk :-)