Monday 26 September 2011



tiap kali lagu ni kuar kat radio, aku mesti cepat2 high kan volume speaker..hahaha...
aku pon x taw nape..tapi tiap kali aku dgr lagu nie..mesti aku turut mensumbangkan suara smpai kucing2 lari lintang pukang..hahaha...

p/s: serius aku x taw pon apa tajuk lagu ni dan aku x penah taw pon kewujudan kumpulan nie smpailah baru td aku teringat da search kat u tube..hahaha..terus download dan terus upload lirik kat blog...(kerja gila)

Kenapa cinta kita
Selalu saja diduga
Bagai ada tak merestu
Kita berdua bersatu
Atau mungkin kau dan aku
Ditakdir untuk berpisah
Walaupun melawan arus
Kita berdua bersatu

Seringkaliku mendengar
Patah tumbuh hilang berganti
Tetapiku tidak mahu
Cinta selain darimu
Jika denganmu salah
Kutak mahu yang benar
Jika denganmu rebah biarlah kutercalar
Walau dilanda badai
Kusanggup kerna ku mahu
Kita berdua bersatu
Jika denganmu kabur
Kutak mahu yang jelas

Jika denganmu hanyut
Biarlah aku lemas
Walau dilanda ribut
Kusanggup kerna ku mahu
Kita berdua bersatu

harap2 korunk x layan lagu cam aku nie...

No comments:

Post a Comment

luahan hati korunk :-)