Thursday 8 September 2011

jOm nyAnyi rAmAi2..

 


lagu yg sangat2 aku suka..bila aku nak menjerit ni laaa lagu yg jadi pilihan aku...hahaha..serius beb try la korunk semua nyanyi..esok mesti suara ala2 ELLA..hahaha...penah sekali tu aku balik dr ipoh pas settel kan semua urusan poli aku pasang lagu ni dlm kete..pas tu aku pon terangguk sorang2 dlm kete..tetiba ada seorg mamat ni hon..die engat aku ngantok..hahah..serius aku malu jap..mesti depa ckp 

" sah dak ni gila"..hahaha..mulut  bergerak2 smbil pale terangguk2..hahaha...

so lagu ni aku dedicatekan pada sapa2 yg nak..hahaha

klau sapa2 nak test kehebatan suara aku syorkan nyanyi lagu nie...memula aku x faham pon lagu nie about what..mcm biasa la study la ckit pasal lagu nie..

" kredit to my sister coz help me to understand this song"

harap semua enjoy ngan lagu nie..hehehe


I Don’t wanna close my eyes
I Don’t wanna fall asleep
‘Cause I’d miss you baby
And I don’t wanna miss a thing
‘Cause even when I dream of you
The sweetest dream would never do
I’d still miss you baby
And I don’t want to miss a thing

No comments:

Post a Comment

luahan hati korunk :-)