Sunday 30 October 2011

ada aku dah putus wayar???

tajuk entri yg x bleh blaaaa :-)
aku sihat jer..klau x de sapa nak tanya pon aku tetap nak bgtaw..kihkihkih
 pe aku nak story nie erk??? mcm-mcm aku nak story..
and again and again and again....feel come to mama..come to mama..(pe yg aku mrepek ni)
ari khamis lepas akak aku konvo..kat UITM seri iskandar :-)
tahniah aku ucapkan pada kkak aku..and sumpah aku proud ngan kkak aku..memula aku "ngecek" @ tipu aku x dpt g konvo die..tp sebenar nya aku telah merempit dari manjung ke seri iskandar..hahaha..mse OTW nak g tu..sempat plak ada satu kete ni "main ngorat2" aku..pigirahhhhhh...takat naik kete kancil, waa x pandang la..(ayat belagak)..sebenar nya aku x toleh ckit  pon..menyakitkan hati aku jer..cbb aku x suka dan x respect pada golongan lelaki yg berperangai sebegitu..understand??? even klau niat diorg just for fun, diorg kne fikir pe plak pandangan org sekeliling pada aku@ mangsa..arhhhh malas aku nak bebel mcm nenek tua..ni photo tok cuci mata ckit :-)



actually kalau korunk smua nak taw kkak aku ni ngah pregnant..tgh tggu hari je nak bersalin :-)
tp die sngat2 excited nak naik pentas..5 taun kkak aku berhempas pulas smbung blaja semata2 nak dapatkan segulung ijazah..disamping nak menjaga keluarga, suami ngan anak lg..lom lg ditambah lagi ngan tuntutan kerjaya...that y aku proud sangat2 ngan kkak aku..bkn kkak aku yg ni jer aku proud..ngan semua kkak aku, aku proud ngan diorg smua...opsss aku lupa nak bgtaw..kkak aku wat PJJ je kat UITM..tu yg smpai 5 taun..extend 1 semester masa lahirkan anak...tiap kali tiba nak kkak aku konvo mesti aku "touching"..adakah cbb aku seronok atau pon aku sedih..aku pon x pasti :-(
dah la ckup2 takat ni aku citer pasal konvo kkak aku..
CONGRATULATION SIS :-)

kehidupan aku skrang???
semakin baik dan seronok..aku teruskan kehidupan aku sebaik yg mgkin..memanfaatkan segala nya dgn baik :-)
terima kasih pada yg SATU diatas segala nya..terima kasih tok kekuatan yg diberikan tuk aku menempuhi segala dugaan yg diberikan..

tetiba aku nak dedicate this statement kat seseorg :-)

biar berjauhan nama mu daku sebut kan
cukup tuk mengisi sepi tika pilu menanti
bukan bintang atau suria bisa menyinar ceria
namun kau cahaya menerangi jiwa dan raga

ok..aku telah terkeluar dari topic kte..hahahaha..
ok la..tetiba aku ilang idea nak merepek2 dah..
aku stop dulu laaa...

No comments:

Post a Comment

luahan hati korunk :-)