Saturday 1 October 2011

aku x jeles!!!

peringatan khas wat semua org di luar sana..terutama nya golongan perempuan


klau setakat nak citer BF ko tu hebat, ada ke aku peduli..cikit pon aku heran..pe ke sngat BF ko tu..luuu bikin aku hangin btol la..elok2 ko dtg muka aku penuh ngan senyuman..tetiba aku rasa cam nak hempuk pale ko ngan pencakar sampah umah aku jer...ello, aku x suka..faham!!!!!
pe motif ko citer kat aku BF ko bagi teddy bear kat ko??? msg mlm2 sebelum tdow..bgn pagi bf ko anta msg..ADA AKU KISAH??? plezzzz laaaa....takat tu ckit pon aku x heran...u know why??
sbb aku x perlukan BF yg hanya tuk keseronakkan shj..tp aku perlukan seorg yg boleh lindungi aku sepenuh hati dia..aku perlukan seorg lelaki yg boleh wat aku rasa selamat dan bahagia bersama nya..x kira pe jua situasi kami..aku x perlukan kata2 cinta..cukup kami taw pe yg kami rasa..that all :-)
tp aku taw..


"love without action is nothing"


yg aku hangin lagi..die siap korek rahsia aku lagi...bnyk cantik muka ko nak korek rahsia aku..aku x terhegeh2 nk citer kat ko la..

dah la malas aku nak hangin kat blog aku yg aku rasa dah CANTIK ckit..hehehe..
amaran keras dari aku
" klau niat nak wat aku jeles..believe me, ckit pon aku x jeles..sbb aku taw my lovely FUTURE HUSBAND ngah tgk aku smbil tersenyum" * wink*wink*wink..(gedik)

No comments:

Post a Comment

luahan hati korunk :-)