Thursday 20 October 2011

story ke-tiga

jantung aku dup-dap..dup-dap..dup-dap..hahahaha
aku x taw entri ni akan diterima oleh *org lain* atau x..aku taw akibat nya nnt buruk kat aku..antra akibat nya ialah

i> aku akan dpt call dr seseorg
ii> aku akan dpt msg dr seseorg
 x kisah ler pe pon akibat nya..aku dah ready!! hati aku dah kuat brooo..(ayat je la, reality aku x rasa aku kuat) hahaha...


ready???

go!!!!

to my abg

 SELAMAT HARI LAHIR..MOGA PANJANG UMUR DAN DIMURAHKAN REZEKI..SEMOGA CERIA-CERIA SELALU :-)


maafkan org klau de wat salah dan silap..org taw org bnyk buat trouble dlm hidup abg..so sory dear :-)
maaf cb lambat wish..bukan org lupa..tp org x nak jadi insan yg spoil mood abg..lg pon ni yg abg nak dr org..stay away from u..org jauhkan diri, berdiam diri x bermakna org lupa kat abg..mlm yg besday abg, org dah ciap karang lg ayat power nak wish besday kat abg..tp smua tu org simpan kat draft jer..cbb org takut..org tertanya-tanya pe la reaksi abg klau trima msg dr org??? drpd org spoil mood abg, baik org x yah anta..btol x???..last2 org pon tertdow..hehehehe

masa jumpa kak lela ngan kak nani ari tu..ringan jer mulut org nak tanya depa pasal abg..last2 depa yg buka citer..abg de jumpa depa kan??? terima kasih TUHAN cbb temukan mereka :-)
org tnya kak nani

" mat ok ke?"

abg taw depa jwb per

" mat ok jer..bertambah chat..semakin hensem"

question> perlu ke statement hensem tu??
wlaupun org x dpt tgk ngan mata sendiri, at least org taw abg chat..tq kak nani..abg nak taw x?? kali ni org dgr citer pasal abg, org dah x nangis..yes..yes..yes... org dah kuat :-)
tp sblum balik kak nani pesan

" jgn nangis bi, be strong :-)"

tq kak nani yg chumel..hehehehe...
org rindu ngan semua nya..klau la masa tu boleh berhenti..:-(

kehadiran abg dalam hidup org sngat org hargai..satu kenangan yg sngat indah yg susah tok org lupakan..(mybe amik masa)..skali pon kte jauh dan x bersama..org masih rasa getaran kat hati ni..org doakan yg terbaik tuk kte berdua..

jaga diri abg lelok..cuaca skrang x menentu..
selamat hari lahir :-)

"HATI INI MASIH KAU MILIKI"

p/s: kepada sesapa yg kenal abg aku ni..aku harap korunk jgn bgtaw kat die pasal entri aku ni..cbb aku takut ngan akibat nya nnt..tp andai kata korunk rasa dgn bgtaw abg aku pasal post ni adalah yg terbaik..aku redha 

No comments:

Post a Comment

luahan hati korunk :-)