Sunday 9 October 2011

bELanjAwAn

holaaaaa...
belanjawan??? serius aku mmg x amik port dlm bab2 cam nie..kihkihkih...
tp belanjawan tahun nie mmg menarik perhatian kkak2 aku (not me)..
mana idak nyer..gaji deme naik lg..sibuk bebenor kkak aku amik port dlm belanjawan tu...tu semua karut ;-)

bnyk aku nak story mory...lama dah terpendam kat dalam lubuk hati aku..(ayat power)..kihkihkih..

 masalah kesihatan!!!!
 
tension aku ngan batuk ngan seseme nie..dah la demam..aku x paham dan x penah nak paham ngape skrang anti bodi aku lemah sngat..dulu masa blajo dulu, balik jalan kaki tengah panas terik x dak plak nak demam..la ni 24 jam dok umah bleh plak demam..aduyaiiii..pe kes nie???sabor2..bile demam selera makan pon kurang..so, i will lost my weight again..then my BMI pon down..dah la BMI pon cukup2 makan jer..sat g ramai org ckp cam tiang letrik..cis!!!!terpikir gak nak makan ubat tok tambah selera mkn..tp aku takut, sat g bantai bagai di pam-pam berat badan aku naik sapa yg susah?? aku gak..nnt kene g LONDON WEIGHT MNGMENT...rugi-rugi!!!!(mahal weiiii)..
azam pas baik demam: nak makan banyak2..kihkihkih

kawan2 

one of mt best frend masa kat poli dulu, die ada big problem..skrang die study kat salah satu U kat mlysia nie dalam bidang yg die apply then now she told me that she cant to carry on..as a fren, i just can give my advise and my opinion..all the decision in ur hand fren :-)

BUKAN SAJA-SAJA Allah meletakkan anda dalam BIDANG itu..
BUKAN SAJA-SAJA Allah mengurniakan anda KEPAKARAN itu..
BUKAN SAJA-SAJA Allah memasukkan KELEMAHAN itu..
BUKAN SAJA-SAJA Allah memberikan UJIAN sebegitu..
BUKAN SAJA-SAJA Allah membiarkan anda mengemudi dalam KEADAAN sebegitu..

MELAINKAN Allah tahu anda akan memberikan sesuatu dalam bidang itu..
MELAINKAN Allah tahu anda bakal membiakkan ilmu-ilmu itu..
MELAINKAN Allah akan temukan anda dengan insan-insan ikhlas membantu..
MELAINKAN Allah mahu menguatkanmu..
MELAINKAN Allah mahu anda tahu betapa tingginya kasih sayangNya padamu..


sebelum wat pa pe keputusan, mintak dulu petunjuk dari yg ESA..hope u will find all the answer :-)



masalah AKU
 
aku dah bosan!!!!tahap kebosanan aku telah menaik ngan mendadak nyer..jadi aku perlu cari alternatif lain..
kerja??? mgkinkah itu jalan penyelesaian nya??OMG...
mood nak keje...ada la ckit-ckit...so, aku rasa dah tiba masa tok aku kerja..btol ka??aku pon was-was gak..hehehehe
tp serius aku mmg dah bosan..owhhh aku dah bosan..aku dah bosan..aku dah bosannnnnnnn
tetiba idea bengong aku datang..aku nak jadi org gaji la kat umah org2 kaya..bleh x??
adakah aku telah terpengaruh ngan novel yg aku baca iaitu M.A.I.D..aku dah baca weiii buku tu..tp aku pinjam jer dr kawan..( so sad, tp aku akan pastikan aku beli buku tu)
arhhhhh..x kisah la keje apa...yg penting aku x bosan lg..
kerja??kerja??kerja???
p/s: ada x boy2 yg encem + kaya2 kat luar cna nak offer  aku kerja jadi isteri diorg???hahahaha 
(serius gedik)

 
~with love~

No comments:

Post a Comment

luahan hati korunk :-)