Monday 3 October 2011

suka-suka..

aku suka-suka :-)
spnjg perjalanan aku senyum...
semalam aku g tempat yg paling wat aku bleh hilang dlm dunia sendiri..hehehe

KEDAI BUKU

*wink*wink*wink
sprti biasa aku mesti akan mengeluh wet saku aku abis..hehehehe
aku telah membelanjakan wang saku aku dengan berhemat skali...
dgn prasaan bangga aku telah membeli 3 BUAH buku..hehehehe
i really love reading..*love*love*love

mcm biasa mulut DATIN berbunyi..kihkihkih
tp aku msih cdih lagi sbb buku yg aku nak beli (7 HARI MRNCINTAIKU) x kesampaian..huhuhu
kkak aku poww aku beli cardigan..so, dah x cukup wet...mybe nxt time aku beli, x salah klau aku berkorban ckit tok kkak ku tercinta kan..(cepat puji aku adik yg baik!!!!)

x lupa gak aku beli buku tok anak buah kesayangan aku..hehehe

BUSU SAYANG ANJE

aku x sabar nak khatam buku yg aku dah beli..berkobar2 semangat aku nie..
p/s> snggup x tdow malam..hehehehe

satu buku yg aku beli tu tajuk nyer DOKTOR CINTA
sangat tebal..ada la dalam 800++ pages....yehaaaaaa x sabar2 nak baca..hehehe

p/s> sbnr nyer ada kkak masa kat popular tu yg suggest kat aku suh beli..die ckp BEST :-)

aku dah godek-godek dah buku tu..aku pon terasa keseronokkan buku tu..(naluri hebat)

satu buku yg aku beli tu tajuk nyer JODOH @ CINTA...4 bintang aku kasi...
klau aku rajin, nnt aku wat ulasan ckit pasal buku tu..tgk r nnt :-)

selain buku 7 HARI MENCINTAIKU..ada satu buku yg aku idamankan..tajuk nyer M.A.I.D
x sabar nak beli..hehehehe
p/s> money..money...come to mama..come to mama :-)

klau de sapa2 nak hadiahkan buku2 tu kat aku..aku dgn berbesar hati mengalu-alukan..hehehehe

cebisan kata tok hari ni>
Jika benar cinta itu buta...
Butakah mata ku...
Berkali terluka masih jua... ku merindu...

k daaaa..aku nak g baca buku..amaran keras dr aku, jgn sapa2 ganggu aku..skali pon msg/call x akan dilayan!!!

No comments:

Post a Comment

luahan hati korunk :-)