Thursday 20 October 2011

windu nak hapdet

*wink*wink*wink
setelah sekian lama aku menyepikan diri (lama ker??)..kini aku kembali dgn pelbagai cerita utk dikongsi bersama insan yg baca blog aku..hehehehe..yg pasti aku adalah aku..(pe yg aku mrepek nie?)..helo..helo..helo...ni baru mukadimah..

FIRST STORY

first aku nak citer pasal *rezeki* aku
alhamdulilah syukur atas rezeki yg ALLAH bg kat aku..aku sangat menghargai nya :-)..skrang baru aku taw susah payah nak cari sesuap nasi..dulu aku x amik port pon pasal sesuap nasi nie..skrang baru aku taw kepayahan nyer (insaf ckit)..bila dah masuk alam pekerjaan baru aku menyesal yg teramat sangat..serius aku menyesal!!!! dulu aku suka *ngelat* dlm kelas..biasa le brooo..*best student*..hahahaha..skrang aku dah tergagap nak wat drawing gne AUTOCAD..mcm mana nak baca drawing??jujur sngat2 aku mmg tertekan ngan situasi nie...sangat-sangat-sangat-sangat tertekan!!!! aku dah rasa cam org bodoh jer..
thank u to my lovely hero MR VINCENT DASS cbb bnyk bg support kat aku..darling, u r a GREAT boss 
:-)
dulu masa aku sem 5 aku de blaja *taking off*..dulu aku suka ckp

 pe la yg PUAN AZIAH ni mencarut2 kat depan..bila la nak abis class nie???
(alhamdulilah aku lulus subject tu)

skrang aku rasa cam nak cari PUAN AZIAH tu then suruh die ajar aku lagi skali..aku janji aku akan bg attention 100% kat kelas die..benda ni la yg aku bnyk wat masa keje..ni la benda yg wat aku nangis!!
semua org taw ( dituju khas wat project manager)..benda tu dah ciap!!tp depa x mau pon tanya aku OK x..thank KAK NURUL cbb sudi tlong:-)..love u sis..serius aku dikelilingi dgn org yg hebat2 semua..aku rasa cam kecik jer..huuuuuu :-(

nak dgr pengakuan ikhlas dan jujur dr aku x???

sbnr nya mood aku nak bekerja hnya 40%..taw mana lagi ilang 60%??? aku nak smbung blaja..ikhlas aku mmg nak smbug blaja..tp x de rezeki lg..rezeki keje dtg dulu..aku rembat je la :-) kwn2 aku ckp apply tok second intake akan bukak nnt..pray for me frez :-) aku doa2 sngat masih ada ruang tok aku menjejakkan kaki ke menara gading..amin :-)

skrang ni mana U yg open tok apply..semua aku rembat..kwn2 aku de ckp
"x semua U amik student poli"
tp aku x kisah pon cbb rezeki tu ALLAH yg kasi..sapa taw..

U yg akan tawarkan kos tok aku dan *dia* akan kuar..mybe next month..for sure mmg aku akan apply..again..again..again..and again...doakan tok aku :-) 
kat U tu la cita2 kami...who is *kami*?? org yg sayang aku dan org yg aku sayang :-) *ting*ting*ting...gediksss

to all of u, doakan yg terbaik tok kte semua :-)
tok my *rezeki*..slagi aku boleh bertahan..aku akan bertahan..klau aku dah x tahan..aku akan anta surat berhenti koje!!!(hahahaha..ketawa jahat)

question
1> salah ke klau aku x jawab apa keje aku?
2> salah ke klau aku ckp aku kerja tukang sapu jer??

reason
aku x nak org lain pndg tinggi ngan jawatan aku cbb aku x layak lg nak berbangga2 ngan jwtn tu..lgpon aku sendiri x yakin ngan kemampuan diri aku sndiri nak pegang title tu..faham????

lastly: bersederhanalah dgn apa yg ada :-)

SECOND STORY

TQ to all my *kkak ex-umah sewa* that is princess NANI and princess LELA..diorg dtg tempat aku..then ktorg g makan kat shabu-shabu..sngat2 happening n enjoy (lg pon depa jenis kepoh..hehehehe)..jujur aku x penah spent duit lebih dr RM15 tok skali mkn..tp berbaloi kot mkn kat shabu-shabu..mcm2 ada..sblum g mkn, ktorg ada cogan kata..nak taw x??

" MKN SMPAI PENGSAN" cbb byran die tetap sama..hehehehe
so kkak aku yg gediks tu..amik mknan smpai x cukup meja..aku amik kangkung jer cbb aku taw depa nnt akan membazir (tamak)..then kalau de pembaziran kne denda 5 enget..so ktorg semua pakat nyorokkan bwk kulit2 kerang..hahahaha..princess NANI kuat mkn ketam..princess LELA suma die mkn..hehehe..tp badan cekeding..
statement kak nani bgtaw kat aku

" ko ni asal??dulu punggung de gak isi..ni tinggal tulang jer.."..hehehehe
aku senyap jer :-)

but it was my lovely memory with them..diorg ajak aku lepak ngan depa sblum depa abis blaja..ada rezeki aku sampai laaa...

STORY KE-TIGA

aku post kat next entri aku!!!!

No comments:

Post a Comment

luahan hati korunk :-)