Tuesday 7 February 2012

LAST day

assalamualaikum :-)
 ari ni adalah hari terakhir aku bekerja dan menaburkan jasa kat company nie...
sangat-sangat sedih nak tinggalkan semua nie...
p/s> sbb hati aku ada kat site nie...
project manager cuti seminggu :-(
so x dapat la jumpa die..tp die pesan kat aku bulan 12 dtg JUSCO....die blanja shopping kat JUSCO..ohhh yeahhhh..hehehehe

p/s> sebenar nya aku rasa nnt bila jusco dah bukak depa mesti dapat voucher..hehehehe...
so td project engineer aku "baynul arif" belanja makan BIG APPLE..trime kasih ariff :-)

yg lain x de plak belanja pa pe..ciss!!!
hehehe..gurau je la :-)

dear my lovely vincent> trima kasih tok segala nya..u always in my mind..jgn lupa "rumah kita"..hehehe

pada kawan2 yg lain
* nizam
* riduan
*fahmi
*ijoy
*nurul
*chee
*weng



trima kasih tok ilmu dan kenangan2 yg telah diberikan..insyaALLAH selagi nyawa dikandung badan..org x kan lupakan jasa kalian...
SELAMAT TINGGAL..ada rezeki kita jumpa lagi...
moga kalian sihat sejahtera dan sentiasa dilimpahi redha dan rahmat dr NYA :-)

pada insan yg aku x listkan nama..minta maaf :-(
cbb aku x sampai hati nak ucap selamat tinggal kat ko..
terima kasih tak terhingga tuk segala kenangan dan ilmu yg dicurahkan...

asal ngan aku nie..tetiba sebak x tentu hal..
baik lah kawan-kawan...aku doakan yg terbaek tok kita...hehehehe...

p/s> sudikah kira nya ko tggu aku tok 4 taun??? hahahaha...
ayat x boleh blaa..hehehehe....

klau tetiba dia jawab "YA"
serius waktu tu aku akan akan dapat pening lalat..kihkihkih.....

apa yg aku merepek2 nie..hehehehe....
ok laa..aku nak prepare barang ngan segala bagai yg diperlukan tok daftar dan keperluan aku di sana...
p/s> bajet jauh jer..padahal U ngan umah aku dalam 2 jam jer..hehehehe....klau nak merempit pon boleh..hehehehe

take care :-)
and i love u all beb...

No comments:

Post a Comment

luahan hati korunk :-)