Friday 3 February 2012

Your BMI is 8.7. You are considered severely underweight.

aku rasa aku dah makan macam "membela hantu raya" jer..bapak la makan x engat dunia..tp at the end the result cam hampeh...

apa yg patut aku lakukan???

kang klau aku makan ubat nak tambahkan berat badan kang aku risao plak badan aku naik mcm dipam-pam plak..hehehe (chubby)
hurmm..klau tgk gaya aku makan, sah-sah kome pon x caya...
ari-ari mesti makan nasi punyer..tekak anak jati kampong, sehari x jumpa nasi x sah..hehehehe...

pagi aku sarapan..
p/s> aku mmg jenis amik sarapan..klau x nnt x bleh fokus pada keje kat perot nyanyi lagu "goyang inul"...hehehe

tengahari> konfem aku g makan nasi nyer..x de mkna nyer nak makan kuih2 x tentu kira...

petang> sejak keje ni ptg2 je g minum petang..mkn goreng pisang, cekodok,laksa @ mee kari dan mcm2 lg laa...

malam> kengkadang makan tomyam..nasi goreng..
p/s> klau malas kuar aku makan megi jer..hehehehe

tengah malam> aku bedal biskut cicah milo panas....

apa lg yg x cukup???
bingung aku dibuatnya...

tp aku tetap bersyukur dengan nikmat dan kesihatan yang baik yg ALLAH berikan pada aku..
wlupon BMI aku cam gitu..tp aku masih lagi sihat dan bebas tanpa penyakit..

alhamdulilah..

 


No comments:

Post a Comment

luahan hati korunk :-)